ساخت و بازسازی بیش از ۱۵۰۰ کلاس درس خوزستان در دولت مردمی سیزدهم

اهواز- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: از ابتدای دولت انقلابی سیزدهم یکهزار و ۵۹۴ کلاس درس در استان احداث و بازسازی شده که نشان دهنده توجه ویژه این دولت به امر تعلیم و تربیت است.

به گزارش ایرنا، محمد خانچی روز شنبه در حاشیه افتتاح مدرسه ۶ کلاسه مهدجان ۲ شهر زهره شهرستان هندیجان بیان کرد: نگاه دولت به بهبود زیرساخت و تجهیز مدارس است و در همین راستا احداث وبهسازی مدارس استان از ابتدای دولت تا کنون رشد چشمگیری داشته که نشان‌دهنده اهمیت دولت سیزدهم به رشد و ارتقای سطح علمی و آموزشی دانش‌آموزان است.

وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی به دلیل نبود مدرسه در مناطق محروم و کم برخوردار دانش‌آموزان از ادامه تحصیل باز می‌ماندند اما به برکت نظام جمهوری اسلامی در دورترین نقاط کشور نیز مدرسه تاسیس شده است.

خانچی یکی از اهداف‌ دولت و مدیریت‌ استان را برچیدن کلاس‌های سنگی برشمرد و افزود: از ابتدای دولتسیزدهم تاکنون بیش از ۵۰۰ کلاس درس در قالب ۲۴۰ مدرسه سنگی در استان برچیده شده و با سازه‌های استاندارد جایگزین شده‌اند.

بر اساس اعلام اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان یکهزار و ۲۰۰ کلاس درس سنگی در استان وجود داشت که از ۲ سال گذشته طرح جمع آوری این مدارس در استان آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، امروز همچنین یک کدرسه ۶ کلاسه خیرساز در اهواز با حضور وزیر آموزش و پرورش بهره‌برداری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha