۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85383271
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور مردم در تمامی عرصه ها موجب استحکام نظام شده است

بجنورد-ایرنا- فرماندار شهرستان شیروان در خراسان شمالی گفت: حضور مردم در تمامی صحنه های انقلاب موجب استحکام نظام شده است.

دولت اسماعیل زاده روز یکشنبه در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهارکرد: چهل و پنجمین بهار انقلاب با شکوه برگزار شد و مردم با حضور حماسی خود جواب محکمی به دشمنان دادند و جلوه هایی از اقتدار ایران را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: همه ما می‌دانیم در جهان انقلابی نظیر انقلاب ایران وجود نداشته است و عوامل زیادی با محوریت مردم در شکل گیری، استحکام، اقتدار و پایداری آن نقش داشته اند.

فرماندار شیروان گفت: مردم از ارکان این نظام محسوب می شوند و حضوری فعال در صحنه‌های مختلف دارند و اینک این حضور شکوهمند به درختی تنومند تبدیل شده و دارای محصولات متنوع و ارزشمندی است و خدمات ارزنده‌ای به ملت ارائه می کند.

وی اظهارکرد: رهبری نظام از دیگر برکات انقلاب است و رهبر فرزانه توانسته با رهنمودهای خویش انقلاب را پیچ های تاریخی عبور دهد.

اسماعیل زاده ادامه داد: امسال ۱۷۰ پروژه با اعتباری حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسید و به زودی عملیات اجرایی دانشکده پرستاری شیروان نیز آغاز می شود.

وی عنوان کرد: این حجم از طرح های افتتاحی بیانگر فعالیت دولت عدالت محور در این مناطق محروم است.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha