۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85383333
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خلق حماسه مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن کردستان

۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸
کد خبر: 85383333
خلق حماسه مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن کردستان

سنندج- ایرنا- راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور با فریاد رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور با خلق حماسه مردمی حضور گسترده در جای جای استان کردستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مردم متدین، غیور، انقلابی و همیشه در صحنه استان کردستان پرشورتر از گذشته و با گام‌هایی محکم و استوار از ساعاتی پیش در مسیرهای تعیین شده حضور یافته و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل راهپیمایی ۲۲بهمن را آغاز کردند.

همه آمده‌اند زن و مرد و پیر و جوان، آمده‌اند تا به دشمنان بگویند همانند ۴۵ سال گذشته همچنان محکم و استوار پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند و تا آخرین قطره خون پشتیبان این انقلاب هستند.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین"مطیع امر رهبریم"، "آمریکا، آمریکا ننگ به نیرنگ تو و با مشت‌های گره کرده همه با هم یکصدا شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر صهیونیسم" سر داده و یک بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

راهپیماییان سنندجی از ساعت ۱۰ صبح در صفوفی بهم فشرده در میدان آزادی تجمع کرده و با شروع راهپیمایی مسیرهای خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام (ره) را طی کرده و در سه راه حبیبی این شهر، راهپیمایی خود را به پایان می رسانند.

حضور جوانان و نوجوانان بخصوص دانش‌آموزان، دانشجویان، ورزشکاران و هنرمندان، بازاریان و اصناف در کنار مسئولان چهره زیبایی به این نمایش عظمت و اقتدار مردم سنندج بخشیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha