سردار رحیمی: ملت ایران دست از آرمان هایشان بر نمی‌دارند

تهران- ایرنا- رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: استکبار جهانی و ایادی آن باید از خواب بیدار شوند و بدانند ملت ایران دست از آرمان هایشان بر نمی دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین رحیمی امروز - یکشنبه - با حضور در راهپیمایی۲۲ بهمن به خبرنگار ایرنا گفت: امروز ملت ایران برای چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی حضور پیدا کرده اند.

وی افزود: دشمن چهل و پنج سال است که تلاش می کند ملت را از آرمان های انقلاب دور کند اما امروز مردم با حضور گسترده نشان دادند که پشت انقلاب ایستاده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه مردم ایران هرگز خون بیش از ۲۳۰ هزار شهید را نادیده نخواهند گرفت، تصریح کرد: این ملت با بصیر متوجه هستند که سختی ها غالبا از سوی آمریکا و هم پیمانانش است.

سردار رحیمی عنوان کرد: این انقلاب روز به روز با حضور مردم بصیر و رهبری فرزانه، پایدار و قدرتمند خواهد ماند.

وی با اشاره به حضور مردم در انتخابات امسال یادآورشد: درود می فرستیم بر این مردم که هر جا لازم بوده پای آرمان ها ایستاده اند و همواره شاهد حضور پر شور مردم در رویدادهای مختلف بوده ایم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تاکید کرد: حضور ما پای صندوق ها بزرگ‌ترین عبادت و از واجبات است.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی ۲۲ بهمن پایتخت از محل قتلگاه شهید آرمان علی‌وردی (شهید امنیت) از شهرک اکباتان به سمت میدان آزادی و به صورت همزمان در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و بالغ بر ۳۵۰۰۰ روستای کشور برگزار شد.

مردم قدرشناس ایران امروز یکشنبه با عمل به تکلیف ملی خود با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند. این راهپیمایی ظهر امروز در تهران و سراسر کشور با سخنرانی رئیس‌جمهور و قرائت قطعنامه پایان می‌یابد.

۷ هزار و ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی نیز این مراسم را پوشش رسانه‌ای می دهند. این مراسم به صورت همزمان در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و بالغ بر ۳۵۰۰۰ روستای کشور برگزار می‌شود. در تهران راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ و در مسیر شهید آرمان علی‌وردی به طرف میدان آزادی آغاز شد.

با وجود اینکه زمان راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ دقیقه اعلام شده بود اما راهپیمایان از ساعاتی قبل با حضور پرشور خود در خیابان ها مختلف ثابت کردند که همچنان پای آرمان های امام راحل و انقلاب ایستاده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha