خدمات شهرداری در طول برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن و پس از پایان مراسم

تهران بزرگ - ایرنا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: ۱۰ هزار نیروی مناطق و ۱۳ هزار نیروهای فضای سبز در شهر تهران داریم که بخش عمده‌ای از آنها حین برگزاری و بعد از پایان راهپیمایی انجام وظیفه می‌کنند.

به گزارش ایرنا حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور میلیونی مردم شهر تهران در جشن انقلاب اسلامی، افزود: حضور انبوه مردم از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی نیاز به برنامه ریزی از قبل، حین و پس از راهپیمایی دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران، تاکید کرد: مناطق درگیر و عملیاتی در میدان آزادی، مناطق ۶، ۷، ۹ و ۱۰ میزبان اصلی مردم در راهیپمایی امروز هستند و سایر مناطق پشتیبان و همکار این مناطق هستند البته همکاران ما در سایر مناطق در جای جای مسیر راهپیمایی حضور دارند.

نظری گفت: امسال به همت همه همکاران من در معاونت خدمات شهری در چهارراه ولیعصر، مجتمع پایانه بهشت زهرا (س) غرفه‌های شهروندی و آموزش‌های شهروندی با حضور مدیرکل آموزش شهروندی شهر تهران دایر شده و در این غرفه از راهپیمایان استقبال صورت می‌گیرد و برنامه‌ها و کلیپ‌های آموزشی به کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: حین مراسم خدمت رسانی و زیباسازی و ایمنی مسیر و اقدامات ایمنی و آتش نشانی انجام می‌شود البته این کارها همراهی در کنار وظایف ارگان های نظامی و امنیتی است.

معاون شهردار تهران، افزود: بعد از پایان مراسم راهپیمایی نیز باید در کوتاهترین زمان ممکن همه شرایط به قبل بازگردد و غرفه ها و داربست‌ها جمع آوری شود، نظافت و اقدامات تنظیف بلافاصله بعد از مراسم انجام شود و همکاران خدمات شهری با تلاش خود ظرف چند نظافت ساعت شهر را به شرایط قبل باز می‌گردانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha