باقری: انتظار افزایش رکورد بیشتری از وزنه‌برداران داشتم

تهران- ایرنا- مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: به اهداف خود در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان رسیدیم اما انتظار افزایش رکورد بیشتری از وزنه برداران داشتیم.

به گزارش ایرنا، کوروش باقری درباره عملکرد تیم ملی وزنه‌برداری زنان در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان، اظهار داشت: ما به اهداف خود رسیدیم. ما در ذهن خود کیفیت بالاتر را متصور بودیم. یکی از این اهداف این بود که الهه رزاقی و کیژان مقصودی دو عضو تیم ملی که در چرخه گزینشی المپیک حضور نداشتند توانستند در این رقابت‌ها به مدال خوشرنگی برسند.

وی افزود: قشنگی کار اینجاست و مهم‌تر که آنها افزایش رکورد داشتند. دو ملی‌پوش دیگر ما نیز فاطمه کشاورز و ریحانه کریمی افزایش رکورد داشتند اما انتظارم بیشتر بود. برنامه ما در ابتدا این بود تا الهام حسینی تنها وزن کشی کند اما دیدیم که خودش با یکماه تمرین راغب بود تا وزنه بزند. او می‌تواند در این ۴۰ روز مانده تا مسابقات جام جهانی تایلند بهتر کار کند.

مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: حرکت ما رو به جلو است اما سرعت آن چیزی که می‌خواهیم نیست اما تمام بچه‌ها قدم به قدم در تمام مسابقات افزایش رکورد داشتند. اردوهای ما از هفته آینده آغاز می‌شود و تعداد ورزشکاران حاضر در این مسابقات بستگی به سیاست فدراسیون دارد. ریحانه کریمی، فاطمه کشاورز و الهام حسینی در این مسابقات حضور دارند اما باید ببینیم که فدراسیون در اسفند ماه شرایطی برای افزودن تعداد ملی‌پوشان اعزامی دارد یا خیر.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha