۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۵:۲۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85384039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اکثریت صهیونیست‌ها خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام هستند

تهران- ایرنا- نتایج یک نظرسنجی در فلسطین اشغالی حاکی از آن است که اکثریت صهیونیست‌ها خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام هستند.

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا از الجزیره، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، نتایج یک نظرسنجی که به تازگی انجام شده است، نشان می‌دهد که اکثریت صهیونیست‌ها موافق برگزاری انتخابات زودهنگام هستند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۵۱ درصد صهیونیست‌ها برگزاری انتخابات زود هنگام پارلمانی را تائید می‌کنند.

بنابر اعلام نتایج نظرسنجی کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، ۴۳ درصد از صهیونیست‌ها بنی گانتس عضو کابینه جنگ این رژیم را مناسب تر برای تصدی نخست وزیری می‌دانند و تنها ۲۷ درصد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی را مناسب این پست می‌دانند.

این در حالی است که هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی شنبه شب بار دیگر در خیابان‌های تل آویو حضور یافتند و خواستار استعفای فوری نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدند.

نتانیاهو با انتقادهای مکرر توده صهیونیست‌ها و شماری از سیاستمداران رژیم اسرائیل حتی در داخل کابینه جنگ تحت ریاست خود مواجه است که غالب این انتقادها به ناکامی وی در مدیریت بحران اسرای صهیونیست در غزه، به نتیجه نرسیدن تلاش‌ها برای آزادی آنها و همچنین متهم شدن کابینه وی به شکست در تعامل با عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین بازمی‌گردد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha