قهرمانی مراغه در مسابقات پینگ‌پنگ جام فجر زنده‌یاد «بهنام»

مراغه- ایرنا- مسابقات پینگ‌پنگ جام فجر مراغه یادبود زنده‌یاد «علیرضا بهنام» با شرکت ۱۶ تیم در رده پیشکسوتان طی دیروز و امروز برگزار شد و تیم مراغه در دیداری حساس به برتری رسید. 

رییس هیئت پنگ‌پنگ مراغه روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رقابت‌های فینال و نیمه‌نهایی این مسابقات بامداد امروز برگزار شد و تیم‌های شهرداری منطقه ۲ تبریز در جایگاه دوم قرار گرفت.

قهرمانی مراغه در مسابقات پینگ‌پنگ جام فجر زنده‌یاد «بهنام»
مرحوم «علیرضا بهنام» از قهرمانان پینگ‌پنگ مراغه و رییس اسبق هیئت پینگ‌پینگ شهرستان بود

«سیامک میاندوآبچی» با بیان اینکه این مسابقات در سالن شهید کنعانی مراغه برگزار شد، اضافه کرد: تیم پیشکسوتان ایران و ارومیه نیز در این مسابقات به صورت مشترک سوم شدند.

وی افزود: تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها از جمله شهرداری منطقه ۲ تبریز، ارومیه، میاندوآب، بوکان، خامنه، مراغه، هشترود و منتخب پیشکسوتان ایران به صورت دوره‌ای به رقابت پرداختند و در مرحله دوم به صورت حذفی با هم روبرو شدند.

به گفته وی مرحوم «علیرضا بهنام» از قهرمانان پینگ‌پنگ شهرستان و رییس اسبق هیئت پینگ‌پینگ این شهرستان بود و زحمات بسیاری برای توسعه این رشته ورزشی متحمل شد.

به گزارش ایرنا پینگ‌پنگ مراغه طی دوره‌ای قهرمانان نامی به جامعه ورزشی کشور تقدیم کرده است که از جمله آنان می‌توان به «حسن مهدوی» و «علیرضا ناعم» اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha