۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۰۳
کد خبر: 85384878
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ژاوی: اشتباهات دفاعی ما را می‌کُشد/ امتیازات را به حریفان هدیه می‌دهیم

تهران- ایرنا- سرمربی بارسلونا پس از تساوی دور از انتظار برابر گرانادا به انتقاد از مدافعان تیمش پرداخت.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، بارسلونا، شب گذشته در هفته بیست‌وچهارم لالیگا برابر گرانادا با تساوی ۳ بر ۳ متوقف شد تا فاصله آبی‌واناری‌ها با رئال مادرید صدرنشین به ۱۰ امتیاز برسد.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا پس از تساوی تیمش و از دست رفتن ۲ امتیاز دیگر، در نشست خبری گفت: اشتباهات دفاعی ما را می کشد و با اشتباهاتمان، امتیاز را به رقبا هدیه می‌دهیم و این خلاصه فصلی است که پشت سر می‌گذاریم. مقابل گرانادا، ما در دفاع در شرایطی که خطری وجود نداشت، گل خوردیم.

وی افزود: نمی توانیم بیشتر از این امتیاز از دست بدهیم و باید از نظر دفاعی خیلی پیشرفت کنیم. تمام هفته روی آن کار کرده‌ایم زیرا این چیزی است که تکلیف فصل ما را مشخص می کند.

این در حالی است که ژاوی در این فصل به دلیل مصدومیت‌های مداوم مجبور به تغییر ترکیب دفاعی خود شده است. در مقابل گرانادا، خط دفاعی بارسا شامل، ژول کوند (دفاع راست)، پائو کوبارسی، اینیگو مارتینز (دفاع میانی) و ژائو کانسلو به عنوان دفاع چپ بود.

سرمربی بارسلونا با اعتراف به اینکه شاگردانش در فصل جاری، مشکلات بیشتری داشته‌اند، تصریح کرد: اشتباهاتمان به عدم تمرکز هم برمی‌گردد. در بازی‌های زیادی برای پیروزی تلاش کردیم اما این اشتباهات امتیازها را از ما گرفت.

در بازی دیشب برابر گرانادا، لمینه یامال، مهاجم نوجوان بارسلونا، بدون شک بهترین بازیکن بارسلونا بود که دو گل به ثمر رساند. ژاوی در این باره گفت: پدری، روبرت [لواندوفسکی]، لمینه را داشتیم. پیروزی در دوئل‌ها در ۱۶ سالگی برای یامال سخت است اما با وجود سن پایین برنده می‎‌شود.

بارسلونا پس از باخت خیرونا به رئال مادرید، فرصت فوق العاده‌ای داشت تا فاصله بین خود و خیرونا در رتبه دوم را کاهش دهد، اما تساوی همه را در تیم ناامید کرد. ژاوی در این باره گفت: ما عصبانی هستیم و مبارزه را ادامه می‌دهیم، اما برای ما کار بسیار سخت شده است.

ژاوی همچنین درباره صحبت‌های دکو، مدیر فنی بارسا که گفته بود بارسلونا به یک تغییر اساسی نیاز دارد، گفت:این چیزی نیست که به من ابلاغ شده است. او [دکو] به مدل بارسا و DNA اعتقاد دارد و اینجا نیز بازی کرده است. نمی‌توانم چیز بیشتر بگویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha