۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85385951
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آخرین وضعیت بسکتبالیست های نوجوان مصدوم شده قزوینی تشریح شد

قزوین - ایرنا - رییس هیات بستکبال قزوین گفت: ۲ بستکبالیست نوجوان قزوینی در حادثه تصادف ساوه همچنان در کما به سر می برند و یکی از بازیکنان نیز توسط بالگرد به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد.

افسانه حسن نایبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: هفته پیش که تیم بسکتبال قزوین به رقابت های لیگ نوجوانان کشور به قم اعزام شده بود، یکی از خودروهای حامل بازیکنان با سانحه روبرو شد و متاسفانه چهار بازیکن ما دچار مصدومیت شدند.

وی ادامه داد: این تیم تحت عنوان باشگاه رستمی در این رقابت ها حضور پیدا کرده بود که متاسفانه هنگام بازگشت و بدون اطلاع و هماهنگی با هیات بسکتبال قزوین اقدام به اعزام بازیکنان با خودروهای سواری می کنند که متاسفانه یکی از این خودروها با سانحه روبرو شد.

حسن نایبی ادامه داد: در حال حاضر متاسفانه امیرمحمد اردکانی و محمدامین کاظمی دربیمارستان مدرس شهرساوه همچنان در کما به سر می برند و با انتقال طاها فلاح به قزوین، نامبرده نیز تحت عمل جراحی مچ و زانو قرار می گیرد و حال وی رضایت بخش است.

رییس هیات بسکتبال استان قزوین یادآور شد: رهام یزدی دیگر بازیکن این تیم نیز توسط بالگرد و برای ادامه درمان به بیمارستان شهدای تجریش تهران منتقل شده است.

حسن نایبی خاطرنشان کرد: از شهروندان قزوینی درخواست داریم تا برای بهبودی حال بازیکنان نوجوان استان و با توجه به مناسبت های در پیش رو دعا کرده و امیدواریم هر چه زودتر شاهد حضور همه این بازیکنان در میادین ورزشی باشیم.

اوایل هفته جاری اعضای تیم بسکتبال رستمی، نماینده استان قزوین که برای حضور در رقابت های لیگ کشور به قم اعزام شده بودند، هنگام بازگشت یکی از خودروهای حامل بازیکنان دچار سانحه رانندگی شد.

طاها فلاح، محمد اردکانی، محمدامین کاظمی و رهام یزدی متاسفانه در این حادثه دچار مصدومیت شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha