۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۱۸
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85386025
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حضور رای اولی ها به انتخابات شور و طراوت می بخشد

سبزوار- ایرنا- معاون مدیرکل و رییس آموزش و پرورش سبزوار گفت: رای اولی ها با حضور خود به انتخابات شور و طراوت بخشیده و در ساختن آینده کشور مشارکت می کنند. 

به گزارش ایرنا، سیدولی‌الله حسینی سه شنبه در همایش دانش آموزان دختر رای اولی سبزوار افزود: حضور و رای شما دانش آموزان در انتخابات که با تحقیق نمایندگان شهر خود را برمی گزینید، بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: امروز دشمن تلاش می کند تا مشارکت انتخاباتی کمرنگ شود و از این طریق فشارهای سیاسی و تحریم های جدیدی را بر کشور تحمیل کند که وظیفه خطیر ما این است که در کنار تبیین دستاوردهای نظام همگان را به مشارکت دعوت کنیم.

رییس آموزش و پرورش سبزوار گفت: برای به ثمر رسیدن و حفظ انقلاب اسلامی از خودگذشتگی های زیادی انجام گرفته و امروز ایران عزیز در ردیف برترین کشورها در حوزه های فناوری، صنایع نظامی، نانو و پزشکی است.

حضور رای اولی ها به انتخابات شور و طراوت می بخشد

حسینی افزود: در زمان حکومت پهلوی، صنایع مختلف کشور وابستگی شدیدی به واردات داشت ولی بعد از انقلاب تلاش های بسیاری برای بی نیازی و تامین نیازهای اساسی کشور در صنایع مختلف انجام گرفته است.

حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستان های سبزوار،‌ جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد، ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha