فراجا از زمان فاجعه تروریستی گلزار شهدای کرمان تاکنون ۱۰ شهید داده است 

کرمان - ایرنا - رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تاکید بر اینکه مسلما خون شهدا اسلام و انقلاب را بیمه کرده و راه و رسم شهدا فراموش شدنی نیست، گفت: فراجا از فاجعه تروریستی گلزار شهدای کرمان تاکنون ۱۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی عصر سه شنبه در یادواره شهدای انتظامی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه مصمم هستیم پرچم لااله الاالله را بر قله های رفیع کرامت به اهتزاز درآوریم، افزود: ابرقدرت‌ها و نوکرانشان اطمینان داشته باشند دست خون آشام جنایتکاران که همیشه در چنین حوادثی آشکار است، از این کشور و ملت کوتاه می‌شود.

وی ادامه داد: ما مبارزه با کفر، ستم و ظلم را ادامه می دهیم و به یاری خداوند در کنار بسیجیان جهان اسلام، خواب راحت را از دیکتاتورها می‌گیریم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا افزود: خون شهدا برای انتظام جامعه مومنان، اعتلای توحید، حرکت جدید جامعه و تزریق خون به پیکر بی رمق جامعه است و با خون شهدا درخت اسلام تناور، پربار و پرثمر می‌شود.

وی تصریح کرد: به فرمایش حاج قاسم "تا شهید نباشی شهید نمی‌شوی" لذا شهید کسی است که قبل از شهادت بوی شهید از او استشمام شود.

حجت الاسلام ادیانی گفت: جز ایستادگی در برابر دشمن و جهاد که شهادت را هم در خود دارد، راه دیگری برای اهتزاز پرچم لااله‌الاالله بر قله‌های رفیع جهان وجود ندارد.

وی افزود: هرچند شهادت موجب دردمند شدن می‌ شود اما به نوعی موجب پویایی و تزریق خون به پیکره نیروهای مسلح و انقلاب اسلامی است.

سردار ناصر فرشید فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه شهدا کاری ماندنی کردند و همیشه نزد ملت ایران جایگاه والایی خواهند داشت، گفت: شهدا با تقدیم خون خود برای کشور و نظام عزت آفرینی کردند و ما هم باید به عنوان سربازان ولایت تلاش کنیم شرمنده شهدا نباشیم.

وی ادامه داد: پلیس در همه ماموریت‌ ها در راستای خدمت رسانی به مردم اقدام می کند به طوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی مدال افتخار مجاهد فی سبیل الله را به نیروهای انتظامی عطا کردند.

آیبن چهلمین روز شهادت شهدای انتظامی حادثه تروریستی گلزار شهدا (رضا مداح، محمد پورشیخعلی، مهدی علوی، محمدعلی ضیاالدینی و علی محمدی) عصر امروز در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

این آیین با اجرای روایتگری شهدا، اجرای گروه سرود دختران حاج قاسم، ذکر مصائب حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و چند برنامه دیگر یاد شهدای انتظامی حادثه تروریستی گلزار شهدا و دیگر شهدای عرصه نظم و امنیت گرامی داشته شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha