امام جمعه ارومیه: جانبازان نماد ایثار و استقامت هستند

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: جانبازان دارای مقامی بسیار والا هستند و تحمل درد ورنج ها آنان را به الگویی برای ایثار و استقامت تبدیل کرده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز چهارشنبه در آیین تکریم مقام جانباز در ارومیه افزود: خانواده جانبازان نیز از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار هستند چرا که همسران و مادران آنان همراه با آنها رنج و دردها را به جان می‌خرند و با پرستاری از این ایثارگران نهایت بردباری را به نمایش می گذارند.

وی بیان کرد: تحمل این سختی ها همراه با پاداشی بزرگ و رضوان الهی خواهد بود و این شایسته جانبازان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به فضایل حضرت ابوالفضل العباس ادامه داد: این شخصیت والامقام به قدری زیبا بودند که قمر منیر بنی هاشم لقبشان بود و در ایثارگری و وفاداری ایشان زبانزد خاص و عام هستند به گونه ای که قبل از شهادت به درجه رفیع جانبازی نایل شدند.

جانبازان در ولایت پذیری الگو هستند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: جانبازان ایران اسلامی در ولایت پذیری و ولایت مداری الگو بوده و همواره ملت ایران قدردان جانفشانی این قشر هستند.

امام جمعه ارومیه: جانبازان نماد ایثار و استقامت هستند

رضا ابراهیمی اظهار کرد: مادران و همسران جانبازان سربازان گمنامی هستند که همواره در خدمت این افراد هستند.

وی بیان کرد: پیگیر مشکلات و نیازهای جانبازان به تجهیزات پزشکی هستیم و بیمه تکمیلی این قشر هم با توجه به اینکه با کهولت سن نیاز به آن بیشتر می شود، به صورت جدی پیگیری می شود.

در این آیین از جانبازان دوران دفاع مقدس با اهدای لوح تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha