فرماندار: سه‌هزار نیروی مردمی انتخابات را در خوی برگزار می‌کنند

ارومیه- ایرنا- فرماندار خوی با اشاره به پیش‌بینی همه تمهیدات برای برگزاری انتخابات پرشور در روز ۱۱ اسفند گفت: سه‌هزار نیروی مردمی انتخابات را در این شهرستان برگزار می‌کنند.

به گزارش ایرنا، کریم علی نژاد روز چهارشنبه در دوره آموزشی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ویژه نمایندگان فرماندار در شعبات اخذ رای شهرستان خوی افزود: جایگاه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای مهم بوده و نقش بسزایی در برگزاری موفق انتخابات دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با سیاهنمایی در صدد کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندق های رای است، اضافه کرد: باید راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری شامل مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت، سرلوحه اقدامات اجرایی و نظارتی در انتخابات امسال باشد.

فرماندار خوی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال قدردانی کرد و ادامه داد: انتخابات پیش رو به عنوان پشتوانه اصلی نظام، تمامی محاسبات دشمن را برهم می زند و حضور و مشارکت مردم در انتخابات نیز باعث اقتدار بیشتر نظام و تولید امنیت برای کشور می شود.

علی نژاد اظهار کرد: نماینده فرماندار باید در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به کار گیرد و نیز تکریم رأی دهندگان سرلوحه عوامل اجرایی شعب اخذ رأی باشد.

به گزارش ایرنا، شهرستان خوی در انتخابات ۱۱ اسفند امسال، ۲۱۹ شعبه اخذ رای خواهد داشت که نسبت به دوره گذشته ۲۴ صندوق بیشتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha