۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85387455
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردبیل از استان‌های سرآمد ورزش کشور است

اردبیل - ایرنا - عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های اردبیل گفت: این استان از قطب‌های سرآمد ورزش کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرسول خدادادی روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های دانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: اردبیل ورزشکاران و قهرمانان زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی تحویل جامعه ورزش داده است.

وی ادامه داد: هیات ورزش‌های دانشگاهی از بازوان اصلی تمامی هیات‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان بوده و می‌تواند علاوه بر ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در همگانی کردن ورزش در جامعه نقش مهم و اساسی ایفا کند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی با بیان اینکه برگزاری لیگ‌های ورزشی در رشته‌های مختلف باعث پویایی ورزش می‌شود، اضافه کرد: این فدراسیون در سال جاری در سه رشته ورزشی لیگ برگزار کرد و تلاش می‌شود سال آینده در ۹ رشته ورزشی برگزار کند.

خدادادی همچنین از برگزاری المپیاد ورزش‌های دانشگاهی خبر داد و گفت: سال آینده مسابقات دانشجویی کشورهای همبستگی اسلامی به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بعد از برگزاری شایسته مسابقات دانشجویی کشورهای همبستگی اسلامی به میزبانی ایران تلاش خواهد شد، مسابقات ورزش های دانشگاهی را به صورت بین‌المللی و قاره‌ای برگزار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری منسجم و مستمر دوره‌های تئوری توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی افزود: یکی از مهم‌ترین رویکردهای این فدراسیون اخذ مجوز باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌های دانشگاهی است و این کار در استان آذربایجان شرقی انجام شده است.

به گزارش ایرنا، در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های دانشگاهی استان اردبیل ، امیرعلی جعفرنژاد با کسب ۱۱ رای از مجموع ۱۱ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی استان اردبیل انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha