راکعی: صندوق رأی موهبتی برای ما است؛ انتخابات را تحریم نکردیم

تهران- ایرنا- فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه «صندوق رای» موهبتی برای ماست، گفت: در بیانیه جبهه اصلاحات نیز کاملا مشخص است که انتخابات را تحریم نکرده‌ایم اما واقعیت این است که امکان ارائه لیست در تهران را نداریم. 

به گزارش خبرنگار احزاب ایرنا، «فاطمه راکعی» نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی امروز(پنج‌شنبه) در بیست‌ودومین کنگره حزب مردم سالاری با تاکید بر اینکه «صندوق رای» موهبتی برای ماست، گفت: در بیانیه جبهه اصلاحات نیز کاملا مشخص است که انتخابات را تحریم نکرده‌ایم اما واقعیت این است که امکان ارائه لیست در تهران را نداریم.

وی افزود: به دنبال رایزنی در استان‌ها و شهرستان‌ها هستیم، اما هنوز برنامه نهایی جبهه اصلاحات در استان‌ها و شهرستان‌ها مشخص نشده است.

نماینده مجلس ششم با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته افرادی معرفی شدند که در چارچوب جبهه اصلاحات آزمون نداده بودند و جبهه اصلاحات را ناامید کردند، گفت: رویکرد جبهه اصلاحات این است که اگر اصلاح‌طلب واجد شرایط داشته باشیم، معرفی کنیم.

راکعی با بیان اینکه اگر بر مبنای داشته‌ها و مشی خود، قانون اساسی و پیام امام(ره) که میزان رای ملت است، عمل می‌شد به این بن بست نمی‌رسیدیم، اظهار کرد: حتی پس از پیام رهبر انقلاب که فرمودند حضور مردم پای صندوق رای حداکثری باشد متاسفانه در رفتار و عمل شورای نگهبان و هیات‌های اجرایی تغییری حاصل نشد.

وی ضمن گلایه نسبت به عدم احراز صلاحیت چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب در تهران، گفت: بزرگان جبهه اصلاحات به دلیل شأن و احترامی که برای خود قائل هستند، به عنوان کاندیدا در انتخابات مشارکت نکردند. می‌گویند چرا شرکت نکردید؟ در دوره‌های متعدد تمام سعی خود را کردیم که اگر اختلاف‌نظر و شبهه‌ای هست برطرف کنیم، اما این امکان را به ما ندادند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha