انسداد پل احمدآباد مستوفی/ بازگشایی تا چند روز آینده

تهران بزرگ - ایرنا - رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تعمیرات معبر پل احمدآباد مستوفی گفت: این مسیر بخاطر وجود نقص راه مسدود شده بود ولی تا چند روز آینده و پس از ایمن سازی، بازگشایی می‌شود.

به گزارش ایرنا از پلیس پایتخت، سرهنگ مصطفی زینی وند روز پنجشنبه اظهار کرد: از چندی قبل کنارگذر پل احمدآباد مستوفی به مسیر کند رو بزرگراه آزادگان به سمت جنوب بدلیل اختلاف سطح‌های زیاد و خرابی روکش آسفالت و همچنین نداشتن حفاظ ایمنی در حاشیه کناری راه مسدود شده بود تا از وقوع تصادفات احتمالی پیشگیری شود.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، خوشبختانه عملیات تراش و روکش آسفالت این مسیر بطور کامل انجام شده است.

سرهنگ زینی‌وند ادامه داد: پس از انجام بازدید میدانی مشترک هفته قبل که به اتفاق مدیر کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، نماینده سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و معاون ترافیکی شهرداری منطقه از این محل انجام شد، عملیات ایمن سازی حاشیه این مسیر نیز با نصب نیوجرسی‌های مفصلی که از استحکام کافی برخوردار هستند و مانعی برای خروج از راه وسایل نقلیه عبوری خواهند بود شروع شده و امیدواریم ظرف یکی دو روز آینده این کار هم انجام شود.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مطمئنا پس از حصول اطمینان از رفع کامل نواقص راه، این مسیر دسترسی برای شهروندان و تردد وسایل نقلیه بازگشایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امنیت تردد شهروندان خط قرمز پلیس است، افزود: پلیس راهور تهران بزرگ برای افزایش ایمنی تردد شهروندان تمام تلاش خود را به کار بسته و اقدامات ایمنی و مهندسی ترافیک خود را به منظور افزایش ایمنی تردد شهروندان به کار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha