۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۳۰
کد خبرنگار: 2862
کد خبر: 85388108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیمه شعبان مقدمه جشن پیروزی بر قدرت‌های ستمگر است 

قم- ایرنا - عضو شورای عالی مدیریت حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه ما جشن پیروزی بر رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس را برگزار خواهیم کرد گفت: جشن نیمه شعبان مقدمه جشن بزرگ پیروزی بر آمریکا، انگلیس و سایر قدرت‌های بزرگ ستمگر این دنیا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محسن اراکی پنجشنبه شب در آیین بزرگداشت شهیدان مقاومت اسلامی در قم، طی سخنانی اظهار داشت: دشمن در غزه به ما صدمه می‌زند ولی نتیجه این صدمه زدن این است که شاهدان برحقی پدیدار می‌شوند که به هیچ وجه از ادامه راه حق تا آخرین نفس از پای نمی‌افتادند تا پیروزی را به دست بیاورند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ما از غزه و مقاومت اسلامی منطقه پشتیبانی می‌کنیم گفت: آمریکا را شکست خواهیم داد و دماغ آمریکا را به خاک خواهیم مالید.

آیت‌الله اراکی همچنین با ذکر این مطلب که ما آمریکا را از منطقه خارج خواهیم کرد، بیان داشت: ما قدرت آمریکا را شکست خواهیم داد و هیبت آن را نیز نابود خواهیم کرد.

عضو خبرگان رهبری با یادآوری اینکه این سنتی الهی است خاطرنشان کرد: آمریکا، انگلیس، اسرائیل و حامیان آنها بدانند، که پیروزی از آن ماست و این پیروزی در آینده برای جبهه مقاومت تثبیت خواهد شد.

وی همچنین اظهار کرد: پیروزی بر آمریکای جنایت‌کار بر ملت بزرگ ایران و گروه‌های مقاومت اسلامی در عراق و فلسطین و لبنان و یمن قهرمان مسجل می‌شود.

نیمه شعبان مقدمه جشن پیروزی بر قدرت‌های ستمگر است 

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: ما به یاری خدا نه تنها جشن پیروزی بر رژیم صهیونیستی بلکه بر آمریکا و انگلیس را نیز برگزار خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: جشن نیمه شعبان ما مقدمه جشن بزرگ آینده ما علیه آمریکا، انگلیس و سایر قدرت‌های بزرگ ستمگر این دنیا خواهد بود.

نیمه شعبان مقدمه جشن پیروزی بر قدرت‌های ستمگر است 

جمهوری اسلامی قلب محور مقاومت است

یکی از فرماندهان ارشد حشدالشعبی نیز در این آیین با تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از بهترین فرماندهان و برادران مقاومت اسلامی در رویارویی بزرگ با ائتلاف شیطان بزرگ در سراسر جبهه مقاومت از فلسطین و غزه مقاوم تا لبنان و سوریه و عراق و یمن گفت: جمهوری اسلامی مرکز محور مقاومت و قلب ام‌القرای جهان اسلام است.

نصرالشَمَری همچنین شهادت فرماندهان مقاومت در مناطق مختلف کشور عراق از جمله بغداد، کرکوک، بابل و الانبار توسط آمریکای خائن و جنایت‌کار را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: این اقدام آمریکا بر خلاف عرف و پیمان‌های بین‌المللی است که جنگجویان و مجاهدان را در خارج از میدان جنگ مورد حمایت قرار می‌دهد.

این فرمانده حشدالشعبی با بیان اینکه این موضوع باعث شد که روح جدیدی در مبارزه با اِشغالگران دمیده و مقاومت تا شکست دادن و اخراج همه نیروهای آمریکایی از منطقه ادامه پیدا کند گفت: ما نه سازش می‌کنیم و نه عقب‌نشینی خواهیم کرد، تا اینکه خداوند میان ما و استکبار حکم کند، هر چند این ایستادگی هزینه داشته باشد و آتش جنگ شدت بگیرد.

شمری در ادامه بیان کرد: ما هیچ‌گاه ضعیف نشده، نمی‌ترسیم و دچار توهم نخواهیم شد، بلکه به فضل خدا با بصیرت و اقتدا به صالحان در راه آنان حرکت خواهیم نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهید حاج ابوتقوی السعیدی یادآور شد: السعیدی از نخستین مجاهدانی بود که در سال ۲۰۰۴ در مقابل آمریکای اِشغالگر ایستاد و در درگیری‌های نجف و بغداد بر ضد اشغالگران شرکت کرد.

وی ادامه داد: این شهید در سال ۲۰۱۴ هنگامی که داعش تروریست، استان‌های غرب و شمال عراق تا مرزهای بغداد و کربلا را اشغال‌ کرده بود وارد صفوف حشدالشعبی شد و تحت پرچم جنبش مقاومت اسلامی النجبا بر ضد اشغال‌گران الحادی داعش مشغول به جنگ شد.

حاج ابوتقوی السعیدی از فرماندهان جنبش النجباء عراق بود که دی‌ماه سال جاری در حمله نیروهای آمریکایی به مقر حشدالشعبی به شهادت رسید.

همزمان با اعیاد شعبانیه، آیین بزرگداشت شهیدان راه قدس مقاومت اسلامی عراق به‌ویژه حاج ابوتقوی السعیدی با حضور فضلا و شخصیت‌های مذهبی و سیاسی همچنین جمعی از فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده شهیدان مقاومت در مسجد اعظم حرم حضرت معصومه‌(س) برگزار شد.

نیمه شعبان مقدمه جشن پیروزی بر قدرت‌های ستمگر است 

نیمه شعبان مقدمه جشن پیروزی بر قدرت‌های ستمگر است 

نیمه شعبان مقدمه جشن پیروزی بر قدرت‌های ستمگر است 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha