نامزد خبرگان رهبری: عظمت و شوکت نظام به حضور و مشارکت مردم است

شیراز- ایرنا- نامزد انتخابات خبرگان رهبری در استان فارس گفت: مردم شریف، آگاه، انقلابی و ولایتمدار خود بهتر می‌دانند که وجود، عظمت، شوکت و قدرت این نظام به حضور آنها در صحنه و مشارکت آنها در انتخابات است.

به گزارش ایرنا، آیت الله احمد بهشتی، شامگاه جمعه در گفت و گو با رسانه ها فارس افزود: این بدان معناست که حضور شما مردم در انتخابات ها همواره باعث عزت، عظمت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، هست و خواهد بود و شما همچنان در صحنه حضور دارید و در انتخابات‌ها با حضور حداکثری خودتان رای و نظر خود را اظهار می‌کنید همچنان در نشان دادن قدرت، عظمت و شوکت نظام اسلامی می‌کوشید.

وی ادامه داد:در این سه دوره‌ای که در مجلس خبرگان رهبری حضور داشته‌ام همواره به عنوان ریاست کمیسیون آیین‌نامه مجلس خبرگان رهبری انجام وظیفه کرده‌ام و امیدوارم که در این دوره هم بتوانم همچنان خدمتگزار باشم و انجام وظیفه کنم.

او اظهار کرد: این شما مردم هستید که انقلاب کردید و این نظام مقدس را به وجود آوردید، این شما هستید که هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل کردید و بالاخره پیروزی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردید، این شما هستید که همواره پشتیبان نظام بوده‌اید و همواره با رای خودتان این نظام مقدس را حمایت و تقویت کرده‌اید و تا ظهور صاحب اصلی این مملکت و تحویل این امانت به آن بزرگوار همچنان در صحنه هستید.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فارس گفت: شما مردم هستید که هزاران شهید داده‌اید شما هستید که همواره مقاومت کرده‌اید و استقامت کرده‌اید و با روحیه بلند و با عزمی راسخ این نظام و این امانت مقدس را حفظ کرده‌ و نگه داشته‌اید و همچنان در صحنه بوده‌اید و خواهید بود و هرگز در این زمینه کوتاهی نخواهید کرد.

آیت الله بهشتی افزود: بنده در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم فسا بوده ایم (دوره اول و دوم)، البته نماینده مجلس تنها نماینده شهر خود یا استان خودش نیست بلکه نماینده کل ملت محسوب می‌شوند و باید به امور تمام ملت رسیدگی کنند و مجلس خبرگان هم همینگونه است و نمایندگان خبرگان هم نماینده تمام ملت و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی ادامه داد: چون شما مردم پشتیبان ولایت فقیه هستید نمایندگان شما هم اصالتا و هم نیابتا از طرف شما همواره پشتیان نظام مقدس ولایت فقیه خواهند بود.

او اظهار کرد: حضور فقهای مجلس خبرگان رهبری همواره تقویت و پشتیبان رهبری است و آنها همواره وظیفه خودشان را به نحو مطلوب و کامل انجام داده اند و امیدوارم که در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هم شما مردم همچنان مانند گذشته به این خدمتگزار کوچک و حقیر خودتان اعتماد کنید و با رای خودتان این مسئولیتی که بر عهده ما بوده را استمرار بخشید تا ما بتونیم انشالله به پشتیبانی شما و با همت بلند و عالی شما این وظیفه‌ای را که داریم انجام دهیم.

آیت الله بهشتی گفت: تبلیغات بنده همچون دوره‌های گذشته بسیار ساده، عادی و فاقد تشریفات خواهد بود و در این دوره نیز همان رویه را ادامه خواهم داد چرا که ساده زیستی سیره بنده هست و من این را از استاد بزرگم حضرت امام (ره) یاد گرفته‌ام.

وی ادامه داد: در زندگیم، در تبلیغاتم، در کارهایم، در برنامه‌هایم، در تدریسم و در نگارش‌هایم که به بیش از ۱۰۰ جلد کتاب در رشته‌های مختلف می‌رسد و همچنان هم اگر خدا توفیق دهد ادامه خواهم داد، به ساده زیستی توجه داشته ام.

او اظهار کرد: این را شما مردم به خوبی می‌دانید و مشاهده کرده‌اید که ساده زیستی همواره مورد توجه من بوده و خواهد بود.

آیت الله بهشتی افزود: انشاالله خدای متعال روز به روز بر عزت، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای بیافزاید و این ملت و این مملکت در برابر توطئه‌ها و دشمنانی که توطئه‌های زیادی کرده‌اند همچنان محکم و پابرجا زیر سایه مقدس امام زمان پایداری باشد.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات محلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود که ۶ نفر از واجدین شرایط شامل حضرات آیات؛ احمد بهشتی، سید علیرضا دانا، سید محمد علی مدرسی طباطبایی، علی اکبر کلانتری، لطف الله دژکام و علیرضا پیروزمند برای کسب اعتماد استان فارسی ها به رقابت می پردازند.

مجلس خبرگان رهبری ۸۸ کرسی دارد که از این تعداد پنج کرسی متعلق به استان فارس است که پنج نفر به مدت هشت سال بر کرسی های فارس تکیه خواهند زد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha