بختیاری‌زاده:استقلال مدعی اصلی قهرمانی‌ است/بازیکنانم ازنظر بدنی شرایط مطلوبی ندارند

تهران- ایرنا- سرمربی صنعت نفت گفت: استقلال مدعی اصلی قهرمانی‌ست و به آنها تبریک می‌گویم.

به گزارش ایرنا، سهراب بختیاری‌زاده سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی این تیم با استقلال گفت : به بازیکنان دو تیم از جمله بچه‌های تیمم خسته نباشید می‌گویم. به ذهنیت حرفه‌ای آنها تبریک می‌گویم، اما روی یک صحنه غفلت کردند و به خوبی روی بازیکنان این تیم فشار نگذاشتند و گل خوردیم.

وی افزود: تعویض‌های خوبی داشتیم و شکل تیم بهتر شد. ما می‌خواستیم از کناره ها حمله کنیم اما استقلال به دنبال ضد حمله بود. متاسفانه نتوانستیم موقعیت کافی ایجاد کنیم در کل بازی بدی نبود و شرایط بازی برای هر دو تیم خوب بود.

سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص تیم استقلال اظهار داشت: هر تیمی در فوتبال استراتژی و سبک خودش را دارد. نوع فوتبالی که جواد نکونام دارد بازیکنانش به خوبی اجرا می‌کنند. ما شکل‌های مختلفی از فوتبال داریم. من معتقدم فوتبالی زیباست که مربی با توجه به ابزارهای که دارد استراتژی خود را پیاده کند و نتیجه بگیرد. استقلال ارسال بلند و آوردن توپ به کنارها را خوب اجرا می‌کند . این تیم مدعی قهرمانی است و به آنها تبریک می‌گویم.

بختیاری زاده در خصوص شرایط صنعت نفت عنوان کرد: شرایط بدنی بازیکنان مطلوب نیست. سعی میکنم در دو هفته آینده کار بدنی انجام دهیم . در دقایق پایانی موقعیت های خوبی داشتیم اما از نظر بدنی کم آوردم و از موقعیت‌ها نشد به خوبی استفاده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha