۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۰۸
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85388822
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده‌های خراسان شمالی لغزنده و مه آلود است

۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۰۸
کد خبر: 85388822
جاده‌های خراسان شمالی لغزنده و مه آلود است

بجنورد-ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: بارش باران که از شب گذشته در مناطق مختلف استان آغاز شده، سطح جاده‌ها را لغزنده کرده است از این رو رانندگان با احتیاط برانند.

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی استان گزارش شده است از این رو رانندگان به جد قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی افزود: رانندگان عبوری از گردنه اسدلی در محور بجنورد-اسفراین، امین الله محور بجنورد - آشخانه و همچنین گردن های جوزک و باغلق با مه روبه رو هستند، پدیده مه دید افقی را کاهش داده است از این رو رانندگان با احتیاط برانند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین بارش برف خفیف در گردنه اسدلی گزارش شده است که از رانندگان می خواهیم با سرعت مطمئن از این مسیر عبور کنند و تجیهزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی، از مردم انتظار می رود از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند و قبل از حرکت از آخرین وضعیت تردد در محورها مطلع شوند.

به گزارش اداره کل هواشناسی خراسان شمالی؛ در این مدت کمینه دمای بجنورد منفی یک و بیشینه دما ۶ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha