۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85389237
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طلا: سوپرمن نیستم/ امیدوارم امانت‌دار خوبی باشم

۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
کد خبر: 85389237
طلا: سوپرمن نیستم/ امیدوارم امانت‌دار خوبی باشم

تهران- ایرنا- رئیس شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی گفت: من هنرمند یا سوپرمن نیستم، اگر همه دست به دست هم بدهند کار جلو خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، مراسم تودیع و معارفه رئیس شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی امروز (شنبه) به ریاست برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان و با حضور مهیار عسگریان سرپرست اسبق شرکت توسعه، حسین طلا مدیرعامل جدید و نیز با حضور مدیران شرکت، اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران ستادی و مدیران مجموعه‌های ورزشی برگزار شد.

در این مراسم حسین طلا به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی معارفه شد و از زحمات مهیار عسگریان سرپرست اسبق این شرکت تقدیر و قدردانی شد.

حسین طلا در این مراسم اظهار داشت: به سهم خودم به عنوان یک شهروند از عسگریان تشکر کنم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم، حتما از نظرات و تجربیات او استفاده خواهم کرد. از کیومرث هاشمی که به بنده اعتماد و این مجموعه را به امانت به من سپردند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم امانت‌دار خوبی باشم و در عمل پاسخ مناسبی به اعتماد ایشان بدهم.

وی افزود: سال‌هاست که در خدمت برنا فیروزی هستم که از مدیران با تجربه است. هیچ حاشیه‌ای از او نشنیدم جز این که او به عنوان یک مدیر خوب در مجموعه حضور داشته است.

طلا در واکنش به شوخی برنا فیروزی که گفته بود باید از طلا وام بگیریم گفت: درخصوص وام گرفتن از من که فیروزی دست پیش گرفت که پس نیفتد. شما صاحب سفره‌ای و از زمین به آسمان نمی‌بارد. خیلی درخصوص جایگاه و ظرفیت مجموعه شاید نتوانم صحبت کنم اما فکر می‌کنم قرار است زحمات و پیگیری‌های همه ما به نشاط برای مردم چه در بعد قهرمانی باشد. ما شرایط را برای استفاده افراد فراهم می‌کنیم. این مجموعه‌ها امانت است و می‌شود هم کار کرد که به نیکی از ما یاد شود و هم می‌توانیم کاری کنیم که خدایی نکرده موجب گلایه شود. آمدن من سنت الهی است و این آمدن‌ها، رفتن هم دارد. به قول صائب تبریزی این داشتنی‌ها همه بگذاشتنی است و این مصداق رفتار عسگریان است.

وی ادامه داد: ما هنرمند و سوپرمن نیستیم. اگر همه دست به دست هم بدهیم کار جلو می‌رود.

طلا بیان کرد: قبل از آمدنم، دائم پیام‌هایی درخصوص همکارانی که کار می‌کنند مطرح شد. حق این است که افراد حق دفاع داشته باشند و نباید وقت مجموعه را با این حرف‌ها گرفت، ولی ممکن است در بین راه فردی نتواند با من کار کند که مشکلی نیست، این پست‌ها رفتنی است. اگر از من خوشتان آمد با دل خوش از من جدا شوید تا دلم نگیرد. انشاا... با کمک هم فضای خوبی برای ادامه راه فراهم کنیم. آرزوی توفیق و سربلندی برای همه دوستان دارم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha