حضور ۱۷۰۰ فعال رسانه‌ای در نمایشگاه رسانه‌های ایران

تهران- ایرنا- طبق اعلام آمادگی فعالان رسانه استان‌ها برای حضور و بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، ۱۷۰۰ فعال رسانه از سراسر کشور در چهار روز از نمایشگاه بازدید می‌کنند.

به گزارش ایرنا از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، مهدی ابدالی معاون مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی اظهار کرد: برای بهره‌مندی و مشارکت اهالی رسانه‌ از استان‌های کشور با استفاده از ظرفیت تشکل‌های رسانه‌ای در استان‌ها اعم از خانه مطبوعات و بسیج رسانه و سایر تشکل‌های رسانه‌ای و با هماهنگی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالان رسانه‌ای ۳۲ استان کشور به منظور بازدید و حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، رسما دعوت شد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد ۱۷۰۰ نفر اصحاب رسانه از استانهای کشور طبق جدول زمان‌بندی شده در نمایشگاه حضور فعال داشته و ضمن بازدید از برنامه‌های جنبی و آموزشی نمایشگاه بهره ببرند.

معاون مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی عنوان کرد: همچنین مقرر شد یک نفر از پیشکسوتان رسانه‌ای بنا بر پیشنهاد و معرفی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها معرفی شود تا در روز بازدید نمایندگان رسانه هر استان از نمایشگاه، از پیشکسوتان هر استان تجلیل و قدردانی کنیم.

حضور ۱۷۰۰ فعال رسانه‌ای در نمایشگاه رسانه‌های ایران

ابدالی خاطرنشان کرد: استقبال و مشارکت بسیار خوب ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشکل‌های رسانه‌ای از این برنامه و بالاخص تجلیل از پیشکسوتان رسانه‌ای استان‌ها به عنوان سرمایه‌های ارزشمند در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در کنار سایر برنامه‌های جنبی اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: استقبال ۳۱ استان کشور برای بازدید از نمایشگاه و تجلیل از ۲۸ پیشکسوت معرفی شده از استانهای کشور در طول روزهای نمایشگاه طبق برنامه زمانبندی انجام می‌شود و جدول حضور استانها در سایت نمایشگاه بارگذاری خواهد شد.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با رویکرد جدید توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۹ بهمن تا دوم اسفند در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha