حقیقی: شجاعی بازیکن بزرگی بوده و در ابتدا راه مربیگری قرار دارد

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم فوتبال هوادار گفت: مسعود شجاعی بازیکن بزرگی بوده و در حال حاضر نیز در ابتدا راه مربیگری قرار دارد و امیدوارم که همین روندی که در چند بازی گذشته داشته را ادامه دهد.

به گزارش ایرنا، علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم فوتبال هوادار امروز (یکشنبه) در حاشیه تمرین این تیم، اظهار داشت: خدا را شکر شرایطمان نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر است. با اضافه شدن شجاعی به تیم نیز امیدوارم به هدفی که در انتهای فصل داریم دست پیدا کنیم.

وی در رابطه با کار با مسعود شجاعی که در گذشته به عنوان کاپیتان در این تیم حضور داشته گفت: خداراشکر همه چیز خوب است. بالاخره شجاعی بازیکن بزرگی بوده و در حال حاضر نیز در ابتدا راه مربیگری قرار دارد و امیدوارم که همین روندی که در چند بازی گذشته داشته را ادامه دهد.

حقیقی در رابطه با مشکلات تیم هوادار در زمان مربیگری محمود فکری و عدم نتیجه‌گیری این تیم اظهار داشت: بهتر است که در رابطه با گذشته صحبتی نکنیم و هرچیزی که بوده تمام شده است. از محمود فکری برای زحماتی که در این مدت کشیدند تشکر می‌کنم و برایش در ادامه مسیر آرزو موفقیت می‌کنم.

وی در رابطه با عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: البته من هنوز به سنی نرسیدم که به عنوان کارشناس در این رابطه نظری داشته باشم. اما در کل فوتبال همین است. بالا و پایین و برد و باخت دارد و امیدوارم که از این باخت‌ها درس بگیریم.

در حال حاضر تیم فوتبال هوادار با ۱۵ امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد و در هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر فوتبال،پنج‌شنبه ۳ اسفند از ساعت ۱۵ میزبان تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha