ارائه فهرست واحد از سوی شورای ائتلاف، جبهه پایداری و امنا دور از دسترس نیست

تهران- ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکنون احزاب و جناح‌های سیاسی در مسیر اتحاد در حال حرکت هستند، گفت: ارائه فهرست واحد از سوی شورای ائتلاف، جبهه پایداری و ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) دور از دسترس نیست.

رضا تقی پور انوری روز یکشنبه با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی درباره فضای انتخاباتی کشور اظهار داشت: به طور معمول در آستانه انتخابات، ائتلاف‌های مختلفی شکل می‌گیرد و در انتخابات پیش رو هم احزاب و جریان‌های سیاسی تلاش می‌کنند با هدف افزایش مشارکت مردم در انتخابات با یکدیگر ائتلاف کنند.

وی افزود: این رویکرد سبب می شود توجه رای دهندگان به فضای انتخابات و رای به فرد اصلح بیشتر شده و شایسته گزینی و مسیر افزایش حضور مردم در انتخابات روند مثبتی پیدا کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت خود در شورای ائتلاف عنوان کرد: در این شورا مجموع گروه‌های سیاسی از جمله جمنای سابق یا شانا همکاری دارند.

تقی پور انوری با بیان اینکه تلاش بیشتر شورای ائتلاف کمرنگ شدن جناح بندی و رسیدن به فهرست واحد برای حضور در انتخابات پیش رو است، تصریح کرد: در این زمان بیشتر تلاش می‌شود جبهه انقلاب یا نیروهای انقلاب بتوانند به معنای واقعی ارتباط خوبی با مردم برقرار کنند تا انتخاب اصلح صورت بگیرد.

وی درباره اینکه آیا جبهه پایداری و شورای ائتلاف به فهرست واحدی برای انتخابات پیش رو خواهند رسید یا خیر؟ گفت: این فرآیند به روند پیشرفت بین مسوولان دو حزب سیاسی بستگی دارد و تاکنون بر اساس اخباری که دریافت شده، در جهت اتحاد و ایجاد یک ائتلاف قوی‌تر، این دو جناح سیاسی همکاری لازم را انجام می‌دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حتی به نظر می‌رسد امنا (ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی) نیز به جمع این ائتلاف بپیوندد و ارائه فهرست واحد از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی و ائتلاف مردمی انقلاب اسلامی(امناء) دور از دسترس نیست.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران طی آیینی رسمی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی و اهالی رسانه کشور آغاز به کار کرد. رویدادی که پس از ۶ سال وقفه اهالی رسانه را از سراسر کشور دور هم جمع کرده است.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با برگزاری ۸۰ نشست به مدت ۴ روز تا دوم اسفند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دایر است که ۴۰ نشست آن به طور تخصصی با محور رسانه برگزار خواهد شد و شامل تجلیل از پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، رونمایی از کتب حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری، تجربه کاوی روزنامه‌نگاران و تحلیل و بررسی مسائل پیش‌روی حوزه رسانه است.

همزمان با آیین افتتاحیه از کتاب دانشنامه مطبوعات ایران به سرپرستی محمد جواد جعفرزاده رونمایی شد. نمایشگاه رسانه‌های ایران علاوه بر بخش مربوط به مطبوعات و رسانه‌های برخط با پنج بخش ویژه فعال خواهد بود.

در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران ۶ رویداد و نشست در دسته‌های «به وقت رسانه»، «کتاب رسا»، «تجربه کاوی رسانه»، «کارگاه اسرا» و «دورهمی با پیشکسوتان» برگزار می‌شود.

تقدیر از خدمات و تلاش‌های ارزنده محمدمهدی فرقانی، استاد پیشکسوت حوزه ارتباطات و رسانه از جمله برنامه‌های نخستین روز از برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha