۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۹
کد خبر: 85391233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکست میلان برابر مونزا؛ روسونری‌ها به رتبه دوم نرسیدند

تهران- ایرنا- شکست میلان برابر تیم مونزا موجب شد تا شاگردان پیولی بهترین فرصت را برای رسیدن به رتبه دوم جدول لیگ فوتبال ایتالیا از دست بدهند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آث میلان در هفته بیست و پنجم سری A برابر میزبان خود شکست خورد تا فرصت رسیدن به رتبه دوم فوتبال ایتالیا را از دست بدهد. میلان تا پیش از این بازی با ۵۲ امتیاز در جایگاه سوم و در تعقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس بود. گورخرهای تورین با ۵۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار داشتند و تساوی این تیم برابر ورونا این فرصت را به میلان داد تا بتواند پشت سر اینتر قرار گیرد.

دیدار شب گذشته تیم‌های میلان و مونزا به میزبانی مونز و در ورزشگاه بریانتئو برگزار که مونزا موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ میلان را شکست دهد.

در این دیدار میلان بازی را بسیار خوب آغاز کرد اما مهاجمان این تیم نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند. مونزا نیز در دقایق پایانی نیمه نخست حملات خود را بر روی دروازه میلان افزایش داد و بازیکنان این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شدند که پسینا آن را برخلاف جهت گلر وارد گل کرد.

البته این پایان بازی در نیمه نخست نبود بلکه دنی موتا در وقت‌های اضافه نیمه نخست بار دیگر دروزاه روسونری را باز کرد تا میلانی‌ها با شکست ۲ بر صفر به رختکن بروند.

هر چند که میلان در نیمه دوم به دنبال جبران نتیجه بود اما اخراج یوویچ در دقیقه ۵۲ کار شاگردان پیولی را سخت کرد. البته بازیکنان تیم میلان تا پیش از دقیقه ۹۰ بازی موفق شدند ۲ گل خورده را جبران کنند اما این گل‌ها برای کسب امتیاز از خانه حریف کارساز نبود. گل‌های تیم میلان در دقیقه ۶۴ توسط اولویر ژیرو و دقیقه ۸۸ توسط کریستین پولسیچ وارد دروازه مونزا شد.

در حالی که هواداران میلان به امید تساوی در این بازی بودند اما بازیکنان مونزا در دقیقه ۹۰ گل سوم خود را به ثمر رساندند. وارن بوندو این گل را در دقیقه ۹۰ وارد دروازه کرد. در ادامه نیز کولومبو در دقیقه ۹۶ دروازه میلان را باز کرد تا این تیم همچنان در حسرت رسیدن به رتبه دوم جدول رده‌بندی باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha