فرماندار رُشتخوار خراسان رضوی: نقش دهیاران در انتخابات پراهمیت است

تربت‌حیدریه- ایرنا- فرماندار رُشتخوار واقع در جنوب خراسان رضوی گفت: شوراهای اسلامی و دهیاران بازوان اجرایی مجموعه فرمانداری هستند که مهمترین وظیفه آنان نظارت و کمک به فرمانداری در برپایی یک انتخابات سالم و بدون جانبداری از یک کاندیدای خاص است.

به گزارش ایرنا، حسین باهوش روز دوشنبه در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران، افزود: مهم‌ترین دغدغه در بحث برگزاری انتخابات، مقوله سلامت و تامین امنیت آن از سوی مجریان و دست‌اندرکاران است.

وی ضمن اظهار رضایت از اینکه شهرستان رُشتخوار با کمک رفتارهای انتخاباتی کاندیداها آرایش سیاسی به خود گرفته‌ است، ادامه داد: در راستای برگزاری انتخابات سالم، وظیفه ما فراهم آوردن اسباب و علل انتخابات برای ایجاد اُمیدآفرینی و بصیرت‌افزایی و در نهایت تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است.

فرماندار رشتخوار گفت: عده اندکی از نامزدها با حضور در سطح روستاها و شهرها و با بیان مسایلی سعی در ناکارآمد نشان دادن نظام و انقلاب و دولت سیزدهم دارند.

باهوش افزود: هر چند هر افراد تأیید صلاحیت شده‌ای مورد تأیید است، اما در عین حال شوراهای اسلامی و دهیاران تلاش کنند درگیر فعالیت‌های نامزدهای انتخابات نشوند.

وی تاکید کرد: شوراهای اسلامی و دهیاران موظف هستند مسایل و رفت و آمدهای مشکوک را در سطح روستاها کنترل و موارد را در اسرع وقت به فرمانداری و بخشداری اطلاع داده و همچنین مراقب تخلیه تلفنی باشند تا مبادا در دام دشمنان و توطئه‌گران گرفتار شوند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

شهرستان‌های خواف و رُشتخوار در مجموع دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند.

رٌشتخوار با ۶۶ هزار نفر جمعیت متشکل از ۲ بخش مرکزی و جنگل به استعداد ۶۹ روستا در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب مشهد و در همسایگی تربت‌حیدریه و خواف واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha