۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85392472
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مسابقات ورزشی کارمندان دولت گیلان پایان یافت

۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبر: 85392472
مسابقات ورزشی کارمندان دولت گیلان پایان یافت

رشت - ایرنا - مسابقات ورزشی قهرمانی کارمندان دولت گیلان پس از گذشت ۲ ماه امروز سه شنبه با معرفی تیمها و نفرات برتر در رشت خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا, در این دوره از رقابتها, ۶۷۵ ورزشکار در قالب ۱۲۰ تیم از ۲۸ دستگاه اجرایی و به مدت ۲ ماه در رشته های مختلف ورزشی با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات و در رشته فوتبال سه نفره, تیم آموزش و پرورش در هر ۲ بخش آقایان و بانوان عناوین قهرمانی و مقام نخست رقابتهای کارمندان دولت استان گیلان را به خود اختصاص داد.

همچنین در رشته مهارتهای چالشی, تیم ورزش و جوانان در بخش آقایان و تیم آموزش و پرورش در بخش بانوان موفق به کسب مقام قهرمانی شدند و در رشته داژبال تیم آموزش و پرورش در بخش بانوان قهرمان شد.

در رقابتهای رشته والیبال نیز, تیمهای بانوان و آقایان آموزش و پرورش به عنوان قهرمانی دست یافت و در رشته شنا, تیم جهاد کشاورزی در بخش آقایان و تیم اداره ورزش و جوانان گیلان در بخش بانوان مقام نخست را کسب کردند.

همچنین در رشته تنیس روی میز, تیم انستیتو ماهیان خاوریاری در بخش آقایان اول شد و تیم آموزش و پرورش نیز در بخش بانوان مقام نخست رقابتهای تنیس روی میز کارکنان دولت استان گیلان را تصاحب کرد.

در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابتها, به تیمها و همچنین به نفرات برتر رقابتهای ورزشی کارمندان دولت استان گیلان در رشته های ورزشی مختلف, حکم قهرمانی و جوایزی اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha