شهربان و حریم بان تهران در مسیر هوشمندسازی

۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
کد خبر: 85392894
شهربان و حریم بان تهران در مسیر هوشمندسازی

تهران‌ بزرگ - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان تهران، گفت: برای نخستین بار در کشور مجوزهای لازم جهت کنترل هوشمند شهر اخذ شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

به گزارش ایرنا، مسعود رنجبریان روز سه‌شنبه همزمان با سومین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در جریان بازدید از غرفه ایرنا، اظهار کرد: اخذ مجوزهای لازم و قانونی برای استفاده از دوربین البسه و خودرویی برای صیانت از ساخت و سازها که در واقع منتج به هوشمندسازی ساخت و ساز می شود را با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: ما از امروز طرح آزمایشی استفاده از دوربین‌های البسه و خودرویی را عملیاتی خواهیم کرد تا در بازه زمانی دوماهه با پشت سر گذاشتن آزمون و خطاها، بتوانیم در شهر تهران با حدود ۲۴۰۰ نیروی آموزش دیده، سه مأموریت خاص صیانت از ساخت و ساز، انضباط شهری و حریم را به صورت هوشمند کنترل کنیم.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان تهران یادآور شد: در راستای هوشمند سازی، با دانشگاه امام حسین (ع) توافقات خوبی انجام شده و دوستان در حال بررسی‌های نهایی هستند.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با برگزاری ۸۰ نشست به مدت ۴ روز تا دوم اسفند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دایر است.

۴۰ نشست در این نمایشگاه به طور تخصصی با محور رسانه برگزار می شود که شامل تجلیل از پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، رونمایی از کتب حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری، تجربه کاوی روزنامه‌نگاران و تحلیل و بررسی مسائل پیش‌روی حوزه رسانه است.

با توجه به اینکه حماسه مقاومت مردم فلسطین و طوفان الاقصی از مهر امسال در صدر اخبار منطقه و جهان قرار گرفته است، با ابتکار معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ١٢ رسانه جبهه مقاومت از افغانستان، پاکستان، ترکیه، تونس، عراق، یمن، فلسطین و لبنان در این نمایشگاه حضور دارند تا مهم‌ترین اخبار محور مقاومت را منعکس کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha