حضور پررنگ مدیران نظام بهداشت در نمایشگاه رسانه‌های ایران

تهران - ایرنا - بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران این روزها شاهد حضور پررنگ مدیران نظام بهداشت و سلامت است که از این فرصت برای معرفی خدمات و عملکرد وزارت بهداشت بهره برده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزارت بهداشت یکی از نهادهایی است که در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران حضور پررنگ دارد؛ پایگاه خبری این وزارتخانه در روزهای گذشته میزبان چندین نشست بود.

علی تراب جهرمی از دست اندرکاران روابط عمومی وزارت بهداشت با ابراز رضایت از برگزاری مجدد نمایشگاه مطبوعات، آن را پیوندی میان مردم، مسئولان ها دانست و اظهار داشت: توقف چند ساله برگزاری نمایشگاه مطبوعات و برگزاری آن در هفته های پایانی سال سبب شد تا استقبال از آن نیز به نسبت گذشته کمتر باشد اما همین که پس از ۶ سال بار دیگر چنین نمایشگاهی برای اهالی رسانه برگزار شد، جای قدردانی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این نمایشگاه در سال های آینده نیز استمرار یابد.

جهرمی درباره میزان و نوع مطالبات دستگاههای اجرایی از رسانه ها اظهار داشت: بسیاری از رسانه های حوزه سلامت با وزارت بهداشت همراهند و در روند اطلاع رسانی این وزارتخانه را یاری می رسانند اما توقع ما این است دیگر رسانه های غیر تخصصی نیز در انتشار اخبار مربوطه صحت سنجی لازم را انجام داده و از انتشار اخبار کذب جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت درباره انتشار بسیاری از اخبار کذب از سوی رسانه ها درباره آمارها و اعداد و ارقام مطالبه گر شده و بر این باور است که رسانه ها منبع جمع آوری اطلاعات را از روابط عمومی آن سازمان دریافت کنند.

غرفه وزارت بهداشت از غرفه های فعال در نمایشگاه بیست و چهارم به شمار می رود؛ تاکنون بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، رحیم سروری رییس انستیتو پاستور ایران، حسین فرشیدی معاون وزیر بهداشت، حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این نمایشگاه حضور یافته اند و علاوه بر گفت و گو با اهالی رسانه، برنامه های این وزارتخانه در حوزه نظام سلامت را تشریح کرده اند.

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران سوم اسفندماه به کار خود پایان می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha