دستیار رییس‌جمهور با خانواده شهدا و جان‌باختگان اغتشاشات در قوچان دیدار کرد+فیلم

مشهد-ایرنا-دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی و عضو کمیته ویژه بررسی ناآرامی های سال ۱۴۰۱، در سفر به خراسان رضوی، روز سه شنبه با ۲ خانواده شهید و جانباز و خانواده یکی از جان باختگان این اغتشاشات در شهر قوچان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، سکینه سادات پاد ابتدا با جانباز فراجا «سروان حسن شکفته» که در اغتشاشات پارسال در قوچان آسیب دیده بود، دیدار کرد.

وی در این دیدار از تلاش و عزم استانداری خراسان رضوی برای پیگیری امور خانواده شهدا و جانبازان حوادث پارسال تقدیر کرد و خواستار پیگیری مسائل به جا مانده از پرونده این جانباز فراجا شد.

همچنین دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی در ادامه سفر به قوچان به همراه همسر شهید ستوان‌یکم «مسلم جاویدی مهر» در منزل پدر این شهید که در جریان ناآرامی های قوچان به فیض شهادت نائل شده بود حاضر شد و با این خانواده دیدار و گفت و گو کرد.

در ادامه پاد به همراه مسوولان امنیتی خراسان رضوی در منزل خانواده «علی مظفری سالان قوچ» از جان باختگان اغتشاشات و ناآرامی های پائیز پارسال در قوچان حضور یافت.

وی ضمن گفت وگو با پدر و مادر مرحوم مظفری در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و سلسله پیگیری ها در خصوص این خانواده را تشریح نمود.

به گزارش ایرنا، شهید والامقام شهید ستوان‌یکم مسلم جاویدی مهر در اغتشاسات و ناآرامی های ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ در شهر قوچان در حالی که هیچ مأموریتی نداشت، با تعصب و غیرت دینی، ایرانی و نظامی خود، به دلیل ممانعت از تخریب اموال عمومی و مخالفت در توهین به مقدسات، از سوی آشوب‌گران و اغتشاشگران مورد حمله قرار گرفت و مظلومانه به شهادت رسید.

بر اساس اعلام روابط عمومی ارتش؛ این شهید والا مقام، سالها در جنوب کشور در راستای آبادانی و پاکسازی میادین مین خدمت خالصانه داشته و در این مسیر نیز به مقام جانبازی نائل شده بود. وی همچنین در دفاع از مرزهای شرقی، همواره آماده اجرای داوطلبانه مأموریت‌ها بود.

شهرستان ۱۸۰ هزار نفری قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha