ایجاد شعبه مختص رای اولی‌ها در پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - فرماندار تهران با تاکید بر حضور پرشور مردم به ویژه رای اولی‌ها در انتخابات پیش رو گفت: خدمات و طرح‌های نوآورانه در پای صندوق های رای اجرایی و عملیاتی می‌شود که مهمترین اقدامات ایجاد شعبه مختص برای رای اولی‌ها است.

به گزارش ایرنا از فرمانداری تهران احمد قیومی در نشست مشترک فرمانداران و معاونین سیاسی اجتماعی حوزه انتخابیه تهران و ناظرین شورای نگهبان، تغییرات مکانی شعب، ایجاد شعبه ویژه با کادر اجرا و انتظامی مختص خواهران، توجه ویژه به تبلیغات شهری، ایجاد فضای دسترسی آسان برای رای دهندگان، پیش بینی شعبه رای اولی‌ها در هر منطقه، توجه به زیبایی بصری شعب، معرفی شعبه‌های رسانه محور و ایجاد شعبه یادمان شهدا با در نظر گرفتن المان های مربوط به شهدای مدافع امنیت و مدافعین حرم را از جمله اقدامات ویژه و نوآورانه در این دوره از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه تهران اعلام کرد.

وی اظهار کرد: در این دوره از انتخابات ضمن توجه ویژه به مولفه‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات، تلاش شده تا به بهترین کیفیت و با کمترین آسیب انتخابات برگزار شود.

قیومی ادامه داد: در حوزه پشتیبانی نیز پیش بینی‌های خوبی برای شعب اخذ رای در نظر گرفته شده تا از هرگونه فرسایش و خستگی عوامل انتخابات در شعب اخذ رای جلوگیری شود.

ایجاد شعبه مختص رای اولی‌ها در پایتخت

به گفته وی، در این زمینه ضمن توجه به جزییات از منظر ساعت و نوع پذیرایی از عوامل شعب، اقلام اساسی مورد نیاز شعب نیز در قالب بسته بندی مشخص در جهت ایجاد روند مطلوب انتخابات در روز اخذ رای مورد توجه قرار گرفته است.

وی در ادامه از اقدامات صورت گرفته توسط فرمانداران ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تمهیدات در نظر گرفته شده در زمینه برگزاری مطلوب انتخابات در این حوزه انتخابیه تقدیر کرد.

قیومی تاکید کرد: برگزاری انتخابات در تهران از هر لحاظ قابل مقایسه با هیچ کجای کشور نیست، غریب به ۱۰۰ هزار نفر در تهران در امر برگزاری فرآیند انتخابات فعالیت خواهند داشت.

فرماندار تهران یادآور شد: تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا انتخابات در تهران الگو و نمونه ای برای کل کشور باشد ضمن اینکه انتخابات دوره‌های قبل مورد رصد و توجه ویژه‌ای قرار گرفت تا مشکلات و آسیب‌های قبلی به حداقل رسیده و از هر نظر زمینه مشارکت بالای مردم در انتخابات مهیا شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha