پلیس راهور پایتخت: تمهیدات روان سازی ترافیک ایام پایانی سال اتخاذ شده است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس راهور پایتخت با اشاره به اینکه بار ترافیک ورودی ایام پایانی سال به شهر تهران از ۲۰ بهمن آغاز شده و از اوایل صبح تا ساعت ۱۴ ادامه دارد، گفت: تمهیدات لازم برای روان سازی ترافیک در معابر شهری اتخاذ شده است.

سرهنگ ابوالفضل موسوی پور روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از غرفه ایرنا در نمایشگاه رسانه‌های ایران افزود: در روزهای پایانی سال شاهد افزایش تردد در سطح معابر هستیم و شهر تهران به عنوان پایتخت مقصد خیلی از سفرها است و بسیاری از مردم از شهرهای اطراف سفرهای روزانه به این کلانشهر دارند.

وی ادامه داد: شاهد این مدعا تغییرات ترافیکی است که از ۲۰ بهمن شروع شده و بار ترافیکی صبحگاهی ما حتی تا ظهر هم ادامه دارد در حالیکه در حالت عادی ساعت ۹ صبح این بار تخلیه می‌شد.

سرهنگ موسوی پور تاکید کرد: برنامه ریزی خوبی برای انضباط بخشی و تسهیل تردد ایام پایانی سال انجام شده و نیروهای ما در بازار تهران و منطقه ۱۲، خیابان شوش و بازار نازی اباد و اماکن تجاری مستقر می‌شوند.

وی افزود: با شهردار منطقه ۱۲ و مدیران باربری‌ها جلسه داشتبم و کاور خاصی برای آنها طراحی شده از سوی دیگر از نیروهای خدمات شهری و شهربان هم برای روان سازی ترافیک شهری استفاده خواهیم کرد.

سرهنگ موسوی پور اظهار کرد: شاهد حضور ۸۰ درصدی نیروهای راهور در معابر شهری عصرها هستیم حتی از نیروهای ستادی خود برای انضباط بخشی به ترافیک استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پرهیز از توقف دوبله و سدمعبر سرلوحه کار ما است، گفت: در ۱۱ ماه گذشته از سال‌جاری، ۱۸ میلیون خودرو توسط پلیس اعمال قانون شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha