رونمایی از ۳۱ نماد استان‌های کشور در پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل گردشگری شهرداری تهران از رونمایی از ۳۱ نماد استان‌های سراسر کشور در ایام نوروز ویژه گردشگران داخلی و خارجی در پایتخت خبر داد.

امیر قاسمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از غرفه ایرنا گفت: با همکاری سازمان زیباسازی یک کار نوآورانه در دست اجراست که به عنوان مثال میدان شوش به نماد استان خوزستان در ایام نوروز تبدیل می‌شود.

وی افزود: در کنار راه اندازی نماد استان‌های کشور اقدامات فرهنگی استان‌ها را در معرض دید مردم قرار خواهیم داد و به نوعی فضاهای مختلف پایتخت در اختیار همشهریان دیگر مناطق کشور مقیم تهران قرار بگیرد.

مدیرکل گردشگری پایتخت ادامه داد: همچنین با همکاری شهرداران کلانشهرهای کشور بسته گردشگری پایتخت از جمله نقشه و معرفی اماکن گردشگری و تفریحی و همچنین کاخ موزه‌های به شهرهای سراسر کشور ارسال می‌شود.

به گفته وی، همچنین بیلبوردهای شهری پایتخت در ایام نوروز به معرفی جاذبه‌های گردشگری سراسر کشور اختصاص پیدا می‌کند.

قاسمی با اشاره به سفر شهردار تهران به کشور چین نیز گفت: یک هیاتی از شهرداری تهران برای تبادل حوزه فرهنگی و گردشگری به کشور چین اعزام شدند که قرار شده برنامه‌های مختلفی با طرف چینی انجام شود.

وی با اشاره به حذف پرداخت عوارض در ساخت هتل نیز یادآور شد: در ساخت هتل و سایر اقدامات گردشگری پذیرای فعالیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha