۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85394329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۲ واحد مسکن ملی در دهگلان بهره‌برداری شد

۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۵
کد خبر: 85394329
۴۲ واحد مسکن ملی در دهگلان بهره‌برداری شد

سنندج- ایرنا- ۴۲ واحد طرح مسکن ملی در دهگلان، روز چهارشنبه با حضور استاندار کردستان به بهره‌برداری رسید. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل بنیاد مسکن کردستان در آیین افتتاح این طرح ها در دهگلان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که این اقدام در استان روی ریل قرار گرفته و پیشرفت قابل توجهی دارد.

سعید رسولی افزود: بنیاد مسکن در کنار اداره کل راه و شهرسازی، ساخت چهار هزار واحد مسکن شهری را در دستور کار قرار داده و این ۴۲ واحد بخشی از تعهد بنیاد مسکن است.

وی کیفیت این ۴۲ واحد مسکن ملی را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: در سال ۱۴۰۰، ۱۶ قطعه زمین توسط راه و شهرسازی تحویل بنیاد مسکن شد و ساخت این ۴۲ واحد نیز در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن کردستان با بیان اینکه این واحدها، گروه ساخت و با اعمال نظر متقاضیان و در سه طبقه است، افزود: وعده می دهیم پروزه های بعدی در طول ایام سال به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان هم به افتتاح طرح آبرسانی به این ۴۲ واحد مسکن ملی اشاره داشت و اضافه کرد: برای این واحدها، هزار و ۴۰۰ متر شبکه آب و فاضلاب اجرا شد.

محمد فرهاد هزینه کرد طرح آبرسانی را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: ۴۲ فقره انشعاب آب و فاضلاب نصب و ۱۱ باب منهول احداث شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha