۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۲۳
کد خبرنگار: 1327
کد خبر: 85394601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

قدردانی معاون وزیر فرهنگ از حضور پررنگ ایرنا در نمایشگاه رسانه‌ها

تهران- ایرنا- رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با قدردانی از حضور گرم و صمیمی ایرنا و استقبال باشکوه بازدیدکنندگان اعلام کرد: یقینا همدلی و فضای تعاملی شکل گرفته در این دوره از نمایشگاه منشاء اقداماتی ماندگار و اثرگذار در آینده رسانه ای کشور خواهد شد

به گزارش ایرنا، فرشاد مهدی پور عصر چهارشنبه با تقدیم لوح سپاس به رسانه‌های شرکت کننده در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران من جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی نوشت: اینک که با استعانت از خداوند متعال و با همت والای اصحاب، رسانه توفیق یافتیم بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران را پس از وقفه ۶ ساله با حضور گرم و صمیمی رسانه‌ها برگزار و استقبال باشکوه بازدیدکنندگان را شاهد باشیم.

رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران افزود: بیش از هر زمان دیگری به پیمودن مسیری که در جهت بازآرایی نظام رسانه ای کشور آغاز کرده‌ایم، امیدواریم یقینا همدلی و فضای تعاملی شکل گرفته در این دوره از نمایشگاه منشاء اقداماتی ماندگار و اثرگذار در آینده رسانه ای کشور خواهد شد.

مهدی پور تاکید کرد: خداوند متعال را از این بابت شاکریم و به مصداق حدیث شریفه من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، مراتب سپاس و تشکر خویش و ستاد نمایشگاه را از جنابعالی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به پاس نقش بارز و مشارکت ارزشمندتان در برپایی نمایشگاه ابراز می‌داریم. مزید توفیقات جنابعالی را از درگاه حضرت حق مسألت می‌کنم.

قدردانی معاون وزیر فرهنگ از حضور پررنگ ایرنا در نمایشگاه رسانه‌ها

چهارمین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات که امسال نمایشگاه رسانه‌های ایران نام گرفته است؛ با برگزاری نشست های مختلف و حضور وزرا در این نمایشگاه میزبان علاقه مندان بود.

مراسم رسمی اختتامیه امروز چهارشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون مطبوعاتی این وزارتخانه برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha