۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۲۵
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85394738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک ۲ میلیارد ریالی استاندار خراسان جنوبی در جشن گلریزان

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی در سی و دومین جشن گلریزان ویژه تامین لباس شب عید دانش‌آموزان نیازمند استان ۲ میلیارد ریال کمک کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، جواد قناعت چهارشنبه شب در جشن مردمی گلریزان خراسان جنوبی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: سی و دومین جشن گلریزان در استان در حالی برگزار می‌شود که به عنوان کاری ارزشمند، نمی‌توان برای آن قیمت گذاشت چون کاری بسیار فاخر، ارزشمند، زیبا، معنوی، فرهنگی و انسان‌دوستانه است.

کمک ۲ میلیارد ریالی استاندار خراسان جنوبی در جشن گلریزان

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مجموعه همکاران جشن گلریزان این است که اصل کرامت انسانی را حفظ می‌کنند تا شان فرد نیازمند زیر سوال نرود، این بسیار ارزشمند است.

استاندار خراسان جنوبی از شهردار سابق بیرجند که در این آیین حضور داشت، قدردانی کرد و افزود: یکی از موضوعاتی که هنگام ورود به این شهر به چشمم آمد فرهنگسرای شهر به عنوان آبروی مرکز استان بود که در زمان تصدی شهردار سابق ساخته شد.

وی با اشاره به بخشی از اقدامات مهم انجام شده در دولت سیزدهم در خراسان جنوبی تصریح کرد: تنها برای زیرساخت ابر پروژه راه‌آهن در استان ۱۸ همت اعتبار در نظر گرفته شده است.

قناعت عنوان کرد: انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی از دیگر پروژه‌های مهم استان است، چراکه این استان بیش از ۲۳ سال خشکسالی را تجربه کرده و از خشکسالی رنج می‌برد.

وی یادآور شد: کسری مخازن استان سالانه ۵۲ میلیون مترمکعب است، اکنون در مرحله سوم طرح انتقال آب یعنی مسیریابی هستیم و ۱۱ شهرستان استان از محل این پروژه با اعتبار ۵۰ همت از آب شرب برخوردار خواهند شد.

قناعت گفت: استان خراسان جنوبی در انتهای خط انتقال گاز قرار دارد اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات اجرایی خط انتقال ااز زابل به نهبندان و سربیشه با اعتبار ۸۰ هزار میلیارد ریال آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha