چهارهزار و ۳۰۰ نیروی مردمی در خوی آماده برگزاری انتخابات هستند

ارومیه- ایرنا- فرماندار خوی گفت: چهارهزار و ۳۰۰ نفر نیروی مردمی در قالب عوامل اجرایی آماده برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در این شهرستان هستند و تمهیدات لازم در این خصوص به طور کامل پیش بینی شده است.

کریم علی نژاد روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تعداد کاندیداهای تایید صلاحیت شده افزود: از جمله عوامل اجرایی می توان به ۹۲۰ نفر در قالب هیات نظارت، ۲هزار و ۶۵۰ نفر هیات اجرایی و ۲۲۰ نفر بازرس اشاره کرد.

وی اضافه کرد: همچنین بیش از یک هزار نفر متشکل از عوامل اجرایی، انتظامی و سایر عوامل دخیل در انتخابات ساماندهی شده است تا در امر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نظارت داشته باشند.

وی اظهار کرد: امسال ۲۱۹ صندوق ثابت و سیار در شهرستان خوی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آماده شده که افزایش ۱۲.۵ درصدی نسبت به دوره پیش دارد.

فرماندار خوی ادامه داد: برای تسهیل در حضور مردم شهرستان در انتخابات ۱۱ اسفند امسال، ۲۴ صندوق نسبت به دوره قبل اضافه شده است.

علی نژاد گفت: به‌ تمامی اعضا یادآوری شده است که به‌ دور از گرایش‌های سیاسی جناحی و جانب‌داری از کاندیدایی خاص فقط امانت‌دار رأی مردم باشند و اگر موردی مشاهده شود، بر اساس قانون جرم محسوب شده و با فرد یا افراد خاطی برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفته آینده، ۱۱ اسفند همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می شود.

این استان ۱۰ حوزه انتخابیه دارد که خوی و چایپاره یکی از آنها به شمار می رود؛ خوی و چایپاره یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارند و ۴۳ نفر برای رسیدن به این کرسی با هم رقابت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha