۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85395341
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان بر تسریع در برقراری مجدد انشعاب برق روستاهای سقز تاکید کرد

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان بر تسریع در برقراری برق روستاهای سقز که به هفته گذشته به دلیل آسیب وارد شده به تیرهای برق، قطع شده بود تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به سقز، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان سقز در جلسه مدیریت بحران این شهرستان که با دستورکار بررسی وضعیت برق روستاها تشکیل شد، حضور یافت.

وی در این جلسه از زحمات نیروهایی که مشغول نصب تیرهای برق و برقراری مجدد برق روستاهای استان به ویژه سقز هستند، قدردانی کرد و گفت: عوامل متعددی به ویژه بارش برف و افزایش سرعت جریان باد منجر به شکسته شدن و آسیب به تیرهای برق در چهار شهرستان استان شد که با بسیج نیرو شاهد برطرف شدن کامل این مشکل هستیم.

آسیب دیدن ۱۰۰۰ اصله تیربرق در کردستان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان هم در این جلسه اظهار کرد: حدود یک هزار اصله تیر برق در شهرستان های بانه، سقز و دیواندره و مریوان دچار شکستگی و آسیب شد.

هیوا لهونیان اعلام کرد: با وقوع این اتفاق برق ۱۸۳ روستا در شهرستان های مذکور قطع شد و هم اکنون برق ۱۵۷ روستا وصل شده است.

وی با بیان اینکه برق روستاهای دیواندره و بانه و مریوان وصل شده است، ادامه داد: برق هشت روستای سقز هم از طریق ژنراتور وصل شده و ۱۷ روستا باقی مانده که از طریق ژانراتور در حال وصل آن هستیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان بیان کرد: از استان های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، کرمانشاه و ایلام تجهیزات و نیروی انسانی در اختیار استان کردستان برای برقراری مجدد برق روستاها قرار داده شده است.

لهونیان اعلام کرد: تا هفته آینده مشکل برق روستاهای شهرستان سقز هم به پایان می رسد.

استاندار کردستان روز پنجشنبه به شهرستان سقز سفر کرد و از کلان پروژه معدنی، پلاتو و نمایشگاه عکس بازدید و در اختتامیه هجدهمین دوره جشنواره تئاتر کردی سقز شرکت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha