پرداخت تسهیلات بانکی برای تبلیغات انتخاباتی صحت ندارد

کرمان-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: هیچ تسهیلات بانکی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در نظر گرفته نشده و هرگونه ادعایی در این زمینه برخلاف واقعیت است.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، رحمان جلالی روز پنجشنبه در جلسه تبیینی آموزشی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان اظهار کرد: هیچ تسهیلات بانکی برای تبلیغات داوطلبان انتخاباتی در نظر گرفته نشده است و هرگونه ادعایی در این زمینه برخلاف واقعیت است.

وی همچنین درباره وضعیت کارکنان دولتی که کاندیدای انتخابات شده‌اند، عنوان کرد: این افراد یا باید مرخصی بگیرند و یا فقط در ساعات غیراداری به تبلیغات خود بپردازند.

جلالی در پاسخ به سوالی درباره صندوق‌های سیار بیان کرد: این موضوع دغدغه‌ای جدی است و ستاد انتخابات با ارسال اطلس امنیتی و اتخاذ تدابیر ویژه بر روی آنها با تمام عوامل اجرایی اعلام هماهنگ شده است.
وی درباره استفاده از امکانات دولتی و بیلبوردها برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید یک ماه قبل از شروع تبلیغات، لیست امکانات خود را به ستاد بررسی تبلیغات استان ارائه کنند و بر اساس یک مکانیزم مشخص، این امکانات به صورت قرعه کشی بین داوطلبان تقسیم می‌شود.
معاون سیاسی استانداری کرمان گفت: ناظران ستاد انتخابات بر زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های تبلیغاتی نظارت دارند و در صورت مشاهده تخلف، گزارش می‌کنند.

به گزارش ایرنا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همراه با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha