انقلاب محصول مطالبه مردم است/ مشارکت در انتخابات آینده‌ای روشن رقم می‌زند

کیش- ایرنا – ائمه جمعه شیعه و سنی جزیره کیش در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای تاکید کردند.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» امام جمعه کیش در این دیدار حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای را عاملی برای شکست توطئه‌های دشمن عنوان کرد و افزود: این انقلاب محصول مطالبه مردم است و مردم با حضور در پای صندوق‌های رای نشان می‌دهند که به آینده کشور بی‌تفاوت نیستند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم بر اثر اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه، بیان کرد: با وجود فراز ونشیب ها ومشکلاتی که در پی تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمن متحمل شدیم، مردم همواره در برابر استکبار جهانی اتحاد و همدلی خود را حفظ کردند.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: دشمن منتظر است با تهمت‌زنی و هوچیگری، فضایی ایجاد کند که در نهایت منجر به تضعیف مجلس شود؛ ما مردم باید در این فضا همچون دوره‌های قبل، با درایت و تیزهوشی عمل کنیم و با حضور پرشور پای صندوق‌های رای ضمن شکست این توطئه، برای آینده خود و کشور تصمیم بگیریم.

وی ابراز امیدواری کرد که در پی تلاش‌ها و برنامه ریزهای خوب سازمان منطقه آزاد کیش، بخشداری جزیره و دیگر بخش‌های دولتی و خصوصی، این دوره از انتخابات نیزبه پشتوانه حضور مردم ولایی وغیور دراین خاکپاره مرجانی، برگ زرین دیگری درتاریخ حماسی جزیره کیش رقم خواهد خورد.

امام جمعه اهل سنت: مشارکت در انتخابات آینده‌ای روشن رقم می‌زند

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت جزیره کیش نیز در این دیدار با بیان اینکه بومیان جزیره کیش همواره در بزنگاه‌های تاریخی، اتحاد خود را در دفاع از انقلاب به نمایش گذاشتند، گفت: حضور در انتخابات ضروری است و برای آینده‌ای روشن باید در انتخابات شرکت کرد.

وی از بومیان جزیره خواست تا با حضور پر شور در پای صندوق‌های رای اتحاد و همدلی همیشگی خود را به نمایش بگذارند و دشمنان را از تفرقه افکنی نا امید کنند.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha