۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85395839
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرصت بزرگ فدراسیون اتومبیلرانی با عضویت ۲ ایرانی در کمیسیون‌های جهانی

تهران- ایرنا- عضویت همزمان ۲ نماینده از ایران در کمیسیون‌های فدراسیون‌ جهانی موتورسواری و اتومبیلرانی فرصت بزرگی برای کشورمان فراهم کرده است.

به گزارش صبح جمعه ایرنا، عضویت همزمان دو نماینده از ایران در کمیسیون‌های فدراسیون جهانی موتورسواری و اتومبیلرانی برای نخستین بار، فرصت بزرگی برای معرفی ایران و استفاده از توان بین‌المللی برای پیشرفت این رشته به‌خصوص در بخش آموزش مربیان و داوران و ورزشکاران فراهم کرده است.

مازیار ناظمی رئیس و فیروزه سیدمهدی، نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به‌عنوان ۲ عضو کمیسیون‌های جهانی در اجلاس فدراسیون جهانی موتورسواری و اتومبیلرانی حاضر شدند.

ناظمی درخصوص این اجلاس اظهار داشت: فیروزه سیدمهدی در کمیسیون زنان و بنده هم در کمیسیون موبیلیتی فدراسیون جهانی عضویت داریم و در جلسه امسال در شهر لیون فرانسه، ارائه گزارش تصویری و خصوصا پخش فیلمی از فعالیت‌های ورزشی ایران در این رشته و در بخش زنان، تحسین گسترده اعضای کمیسیون‌ها را به‌دنبال داشت.

وی افزود: در حاشیه نشست امسال با وگاس رئیس فدراسیون موتورسواری جهان دیدار کردیم و او ضمن یادآوری سفر خود به ایران اعلام کرد که برای ارتقای سطح آموزشی و حمایت از حضور ورزشکاران ایران در مسابقات جهانی اقدام می‌کند.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در خصوص دیدار با باربارا ویسنتینی، رئیس کمیته آموزش فدراسیدن جهانی گفت: با هماهنگی انجام‌شده و با مشورت آکادمی و کمیته تحقیق و توسعه فدراسیون به‌زودی پیشنهادات خود را در قالب گرنت(حمایت‌های مالی از آموزش کشورها) با فدراسیون مطرح می‌کنیم. برنامه و گزارش نائب رئیس فدراسیون ایران نیز مورد توجه اعضای کمیته زنان گرفت و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در آینده نزدیک گروهی از اعضای این کمیسیون به ایران سفر کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha