فیلم| شور انتخاباتی در جیرفت؛ هواداران خیابان‌ها را دربرگرفتند

جیرفت- ایرنا- برخی نامزدهای مجلس در جیرفت که طرفداران بیشتری دارند افتتاح پر سر و صداتری برای ستادهای انتخاباتی خود طی شبانگاه پنجشنبه گرفتند به طوری که جمعیت زیادی در خیابان‌ها به پرشورتر شدن فضای انتخابات کمک کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در حوزه جیرفت و عنبرآباد هر کدام از ستادها بخشی از خیابان های پرتردد شهر را در اختیار گرفته اند تا مراسم افتتاحیه پرشورتری را برگزار کنند و در آن ساعات خودروها از مسیری دیگر عبور می کردند.

خیابان‌ها دیگر مثل قبل نبود و فکر می‌کردی جشنی سراسری در شهر در جریان است.

همه افتتاحیه ها با برنامه‌های متنوعی همچون سخنرانی، پخش موزیک و نمایش همراه بود و سکویی ایجاد شده بود که برنامه‌ها بر روی آنها اجرا شود.

شور و شوق انتخاباتی در این شهر سیاسی چنان بالاست که بسیاری از مردم مغازه‌ها را بسته بودند تا در یکی از افتتاحیه‌های نامزدهای مورد حمایت خود شرکت یا اینکه با گشت و گذار در سطح شهر از این برنامه‌ها دیدن کنند.

روز اول شروع تبلیغات انتخاباتی در جیرفت از قدیم حکم یک قدرتنمایی انتخاباتی را دارد و همین مسأله سبب پرشورتر شدن فضای انتخابات می‌سود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha