۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85396152
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پویش انتخاباتی «به عشق تو،برای تو» در کاشان برگزار می شود

کاشان - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان گفت:پویش«به عشق تو برای تو » ۱۱ اسفند ماه با هدف حضور پرشور مردم در انتخابات برگزار می شود.

سرهنگ کریم اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پویش به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران هدی از حوزه حضرت زهرا(س) و با همکاری معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه کاشان در راستای حضور حداکثری و ایجاد نشاط بیشتر جوانان بخصوص رای اولی‌ها برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این پویش شرکت کنندگان باید در ارسال تصویر خود از شعبه ی اخذ رای،حتما عکس حاج قاسم هم در قاب تصویر خود به همراه داشته باشند و عکس اثر انگشت خود در شعبه اخذ رای را برای دبیرخانه این پویش ارسال کرده و در صورت رأی اولی بودن تاریخ دقیق تولد خود را ارسال نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان افزود: شرکت کنندگان تا یکشنبه ۱۳ اسفندماه۱۴۰۲ همراه با ارسال تصاویر؛نام و نام خانوادگی،شماره همراه و شهر و استان محل سکونت خود را به آیدی @be-eshq-to۴۰۲ ارسال کنند.
اکبری با اشاره به جمله معروف شهید سلیمانی که «امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند». افزود: ما با همین منطق و اصول باید پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و معتقدیم همین یک بند انگشتی که در انتخابات جوهری می‌شود می‌تواند بند دل دشمن را پاره کند.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha