۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۰۰
کد خبر: 85396162
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دربی جنجالی زنان برنده نداشت

۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۰۰
کد خبر: 85396162
دربی جنجالی زنان برنده نداشت

تهران- ایرنا- تیم‌های خاتون بم و شهرداری سیرجان در حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان به تساوی با یکدیگر رضایت دادند.

به گزارش ایرنا، هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان ایران در شرایطی امروز (جمعه) پیگیری شد که تیم‌های مدعی خاتون بم و شهرداری سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند.

خاتون بم که پیش از این مسابقه با ۳۳ امتیاز در صدر جدول قرار داشت به دنبال پیروزی و سه امتیاز این بازی بیرون از خانه بود تا فاصله‌اش را با تیم‌های رقیب بیشتر کند.

شهرداری سیرجان که با ۲۸ امتیاز در تعقیب خاتون بم قرار داشتند در خانه و با حمایت هواداران خودی هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند، می‌خواستند فاصله‌شان را با صدر جدول کاهش دهند.

نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید، فاطمه شبان برای شهرداری سیرجان و مونا حمودی برای خاتون بم گلزنی کردند.

در نیمه دوم شاگردان مریم ایراندوست موفق شدند تا آستانه پیروزی پیش بروند،ثنا صادقی موفق شد دروازه خاتون را باز کرد تا شهرداری سیرجان برای دومین بار در این مسابقه از حریف خود پیش بیفتد اما این پایان کار نبود و بمی‌ها برای زدن گل تساوی تلاش دو چندانی انجام دادند تا اینکه داور به سود صدرنشین لیگ بانوان خطا اعلام کرد، زهرا قنبری پشت توپ ایستاد و گل تساوی را را به ثمر رساند.

این مسابقه با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در نیمه دوم این مسابقه مرضیه نیکخواه بازیکن شهرداری سیرجان به دلیل درگیری با بازیکنان خاتون از زمین اخراج شد

با این نتیجه خاتون کماکان با ۳۳ امتیاز در صدر جدول باقی می‌ماند،ملوان بندانزلی ۳۱ امتیازی شد و در رتبه دوم جدول قرار گرفت و شهرداری سیرجان با ۲۹ امتیاز در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج کامل بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

کانی کردستان یک - ملوان بندرانزلی ۲
پالایش گاز ایلام ۴ - ایساتیس کران فارس ۲
پیکان یک - نماینده البرز صفر
سپاهان اصفهان ۴ - آوا تهران صفر
شهرداری سیرجان ۲ - خاتون بم ۲

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha