دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت آیت‌الله شوشتری را تسلیت گفت

تهران-ایرنا- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی درگذشت عارف سالک و عالم عامل آیت‌الله عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پیام تسلیت حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه آمده است: رحلت عالم عامل، عبد صالح خدا و معلم اخلاق حضرت آیت‌الله عبدالقائم شوشتری(رضوان الله علیه) موجب تألّم و تأثّر عمیق همه دوستداران ایشان شد.

وی در بخش دیگری از این پیام تاکید کرد: این عارف سالک در طول حیات نورانی و با برکت خود فرهیختگان متعددی در حوزه علوم دینی و معارف اسلامی پرورش داد و کتاب‌ها و تولیدات علمی گرانسنگی از این ایشان برای اسلام به یادگار مانده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضایعه درگذشت این عالم والامقام را محضر مقدّس حضرت امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، شاگردان ایشان، آقازادگان و بازماندگان از جمله حجت‌الاسلام و المسلمین محمد اسماعیل شوشتری وزیر پیشین دادگستری و همه ارادتمندان ایشان تسلیت گفت و از خداوند متعال برای این عالم فقید، علو درجات و رحمت و رضوان ربوبی و همنشینی و اولیای الهی و همچنین برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله «عبدالقائم شوشتری» استاد پیشین حوزه‌های علمیه قم و اصفهان و یکی از مجتهدان و عرفای معاصر شیعی پس از تحمل یک دوره بیماری، یکم اسفند در ۷۷ سالگی، دارفانی را وداع گفت.

وی از شاگردان بزرگانی چون علامه محمدحسین طباطبایی، آیت الله رضا بهاءالدینی و آیت الله محمدتقی بهجت بود. وی برادر بزرگ محمداسماعیل شوشتری وزیر پیشین دادگستری بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha