رویه‌های یکپارچه برای مبارزه با جعل اخبار رژیم صهیونیستی شکل می‌گیرد

تهران- ایرنا- سفیر ایران در ترکیه از برگزاری جلسه فوق‌العاده وزرای فرهنگ و اطلاع‌رسانی کشورهای سازمان همکاری اسلامی در استانبول خبر داد که قرار است نقش مهمی در هماهنگی و اتخاذ رویه‌های یکپارچه برای مبارزه با جعل اخبار رژیم صهیونیستی و گمراه کردن افکار عمومی بازی کند.

به گزارش ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدحسن حبیب‌الله زاده امروز، شنبه پنجم اسفند اظهار داشت: جلسه فوق‌العاده وزرای فرهنگ و اطلاع‌رسانی کشورهای سازمان همکاری اسلامی درباره اطلاعات غلط و گمراه کننده‌ای است که رژیم صهیونیستی در جریان جنگ چندماه گذشته علیه مردم بی‌دفاع و مسلمان فلسطین در غزه صورت داده و به طور هدفمند اطلاعات و جنایات و کشتاری را که درحال انجام است را سرپوش می‌گذارد، در استانبول برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی بیش از ۱۰۰ خبرنگار را به صورت هدفمند و عامدا به شهادت رسانده و تمام تلاشش بر این بوده که بر حقایق و جنایاتی که درحال رخ دادن است، سرپوش گذاشته شود و افکار عمومی را گمراه کند.

سفیر ایران در ترکیه افزود: اجلاسی که امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارساد اسلامی برگزار می شود، نقش مهمی در هماهنگی و اتخاذ رویه‌های یکپارچه برای مبارزه با این جعل اخبار و گمراه کردن افکار عمومی دارد که توسط رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

حبیب‌الله زاده ادامه داد: در پایان این جلسه تصمیماتی گرفته می شود و به دبیرکل سازمان همکاری‌های کشورهای اسلامی دستورالعمل داده می‌شود که در اجلاس وزرای امورخارجه کشورهای اسلامی بررسی کنند و به تصمیم و هدف جامعی برای مبارزه با رویکرد رژیم صهیونیستی دست‌ یابند.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز به دعوت همتای ترکیه‌ای خود برای شرکت در اجلاس وزیران اطلاع‌رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی عازم استانبول شد. محور اصلی این اجلاس مساله غزه و اقدامات ضدبشری و جنایات رژیم صهیونیستی است.

اجلاس وزیران اطلاع رسانی سازمان همکاری اسلامی (OIC) با حضور وزیران اطلاع رسانی ۲۴ کشور عضو با محور جنگ غزه امروز (شنبه) در استانبول ترکیه گشایش می‌یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha