۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85397646
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کاهش هشت تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل

اردبیل-ایرنا- اداره کل هواشناسی استان اردبیل پیش بینی کرد کمینه دمای هوا در طی روزهای پیش رو بین هشت تا ۱۲ درجه کاهش یابد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا،بر اساس نقشه های هواشناسی، با نفوذ پرفشار سطح زمین و حاکمیت توده هوای سرد در منطقه، همچنان تا آخر هفته جاری هوای سرد توام با یخبندان در سطح استان حاکم خواهد بود به طوری که طی چهار روز آینده در مناطق مرکزی و جنوبی استان در طول روزها بیشینه دمای هوا زیر صفر بوده و در ساعات شبانه کمینه دما ۸ تا ۱۲ درجه سلسیوس زیر صفر افت خواهد کرد.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل به کشاورزان، باغداران و گلخانه داران توصیه کرد، طی این مدت دمای محیط کارگاههای تولیدی و کشاورزی را کنترل کنند.

بر اساس این گزارش تا قبل از ظهر فردا (دوشنبه ۷ اسفند) به دلیل عبور سامانه بارشی از شمال غرب کشور، آسمان استان غالباً ابری و مه آلود بوده و در مناطقی از استان ضمن وزش باد شرقی (گاهی با سرعت تند) بارش خفیف برف نیز پیش بینی شده است.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با پایداری نسبی شرایط جوی، آسمان استان صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد انتظار می رود اما از صبح چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه با تقویت سامانه بارشی، آسمان استان ابری شده و در بیشتر مناطق استان بارش برف پیش بینی می شود.

گزارش اداره کل هواشناسی استان اردبیل حاکی است روز جمعه (۱۱ اسفند) شاهد آسمانی غالباً صاف همراه با افزایش نسبی دمای هوا در سطح استان خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha