نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف در کرمان مشخص شدند

کرمان- ایرنا- رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان، اسامی نامزدهای موردحمایت این تشکل سیاسی اصولگرا در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

حجت الاسلام مهدی عرب‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: براساس رای‌گیری انجام شده، در مرکز استان و حوزه کرمان و راور گزینه اول و دوم ما به ترتیب محمدمهدی زاهدی و محمدرضا باهنر هستند.

وی افزود: ما چهار گزینه براساس اولویت رای گیری به شورای ائتلاف مرکزی در تهران معرفی کردیم و تهران سه نفر را به استان اعلام کرد که نظر شورای ائتلاف استان اعلام اسامی ۲ نفر براساس اولویت و نتیجه رای‌گیری به شرح مذکور بوده است.

نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف در کرمان مشخص شدند
حجت الاسلام عرب پور

سایر حوزه ها

حجت الاسلام عرب پور گزینه مورد حمایت این شورا در حوزه رفسنجان و انار را حجت الاسلام حسین جلالی معرفی و بیان کرد: البته ما گزینه را به تهران اعلام کرده ایم و منتظر تایید و اعلام مرکز هستیم که احتمال دارد به‌زودی اعلام شود.

وی سایر اسامی در دیگر حوزه ها را به شرح زیر اعلام کرد:

  • بافت، رابر و ارزوئیه: صمدالله محمدی
  • شرق استان(بم، فهرج، ریگان، نرماشیر، گنبکی): حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی
  • زرند و کوهبنان: امین باقی زاده
  • سیرجان و بردسیر: محمد معتمدی
  • جیرفت و عنبرآباد: بهنام سعیدی و محمدعلی بهروز
  • جنوب کرمان( کهنوج، فاریاب، قلعه گنج، رودبارجنوب، منوجان و جازموریان): حجت الاسلام محمدرضا امیری
  • شهربابک: غلامرضا نویدی

حجت الاسلام عرب پور درباره وضعیت سایر ائتلاف های جبهه اصولگرایی استان نیز گفت: باتوجه به اعلام اسامی به نظر می رسد غیر از یک حوزه زرند، نامزدهای ما با شورای وحدت استان یکسان باشد که البته منتظر اعلام رسمی از سوی آن تشکل هستیم.

وی تصریح کرد: فهرست مورد حمایت شورای ولایی و اصولگرایان نیز بزودی اعلام خواهد شد اما در مورد جبهه پایداری منتظر تصمیم این دوستان در استان هستیم که به جمع‌بندی درباره نحوه ائتلاف یا اعلام اسامی برسند.

به گزارش ایرنا استان کرمان ۹ حوزه انتخابیه و ۱۰ کرسی مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha