۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۰۶
کد خبرنگار: 924
کد خبر: 85397909
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرما، مدارس سه شهرستان آذربایجان شرقی را غیرحضوری کرد

تبریز - ایرنا - بر اساس اعلام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با توجه به برودت هوا و سرمای شدید؛ روز دوشنبه هفتم اسفند فعالیت مدارس شهری و روستای منطقه سراب در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود و برخی مدارس ۲شهرستان اسکو و کلیبر نیز غیرحضوری شد.

به گزارش ایرنا، سامانه بارشی از صبح امروز یکشنبه استان آذربایجان شرقی را تحت تاثیر قرار داده و موجب کاهش محسوس دما شده است.

در زمان حاضر دمای هوا در سراب ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر است و بارش برف در برخی مناطق استان ادامه دارد.

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش استان با توجه به برودت هوا؛ فعالیت تمام مدارس منطقه اسکو (مدارس شهری و روستایی اسکو و شهر جدید سهند) در نوبت صبح دوشنبه و در تمامی مقاطع تحصیلی، با یک ساعت تاخیر، آغاز خواهد شد.

همچنین فعالیت مدارس شهری منطقه کلیبر در تمامی مقاطع و مدارس شهری، روستایی و عشایری بخش آبش احمد با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد و فعالیت مدارس روستایی بخش مرکزی کلیبر در مقطع ابتدایی، غیرحضوری است.

در اطلاعیه آموزش و پرورش استان تاکید شده است در روزهایی که بدلیل آلودگی یا برودت هوا مدارس غیر حضوری و آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش کنند.

همچنین به دلیل برودت و سرمای شدید هوا در شهر مهربان، فعالیت‌های آموزشی در مقطع پیش دبستانی در این منطقه، تعطیل بوده و فعالیت مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح و بعد از ظهر بصورت غیرحضوری است.

فعالیت مدارس مقاطع متوسطه شهری و روستایی نیز با یک ساعت تأخیر، آغاز خواهد شد.

هریس با توجه به برودت هوا در منطقه هریس، فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد گردید.

نظرکهریزی به علت برودت هوا، فعالیت کلیه مدارس شهری و روستایی منطقه نظرکهریزی در تمام مقاطع تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر، شروع خواهد شد.

میانه ️با توجه به برودت شدید هوا، کلیه مدارس شهری و روستایی منطقه میانه در تمام مقاطع تحصیلی شیفت صبح با ۲ ساعت تاخیر، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha